بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک ماه بعد از جام جهانی: بازگشت مسی به قطر

سفر لیونل مسی با پاری سن ژرمن از راه قطر به عربستان برای دیدار با منتخب الاهلی و الهلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴
لیونل مسی

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن یک ماه بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در قطر، دوباره به این کشور سفر می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن یک ماه بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در قطر، دوباره به این کشور سفر می کند.

به گزارش پارس فوتبال، تیم پاری سن ژرمن در دیداری دوستانه به مصاف منتخب الاهلی و الهلال خواهد رفت؛ دیداری که اولین بازی رسمی کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان خواهد بود و با بازگشت زودهنگام لیونل مسی به قطر همراه خواهد بود.

از قطر باید به عنوان یکی از رویایی ترین مکان های زندگی مسی یاد کنیم؛ جایی که او توانست جای خالی تنها قهرمانی دوران فوتبال خود جام جهانی را در آن پر کند.

لئو پس از بازی با آنژه که احتمالا اولین حضور او در ترکیب پاریس پس از بازگشت از جام جهانی خواهد بود، در یک بازی دیگر مقابل رن در روز یکشنبه هفته آینده تیم باشگاهی خود را همراهی می کند. او سپس روز سه شنبه 27 دی ماه همراه با دیگر بازیکنان پاریس راهی قطر می شود تا از طریق این کشور به عربستان سفر کنند.

پاری سن ژرمن طی روزهای 18 و 19 به دوحه و ریاض سفر می کند. این تور زمستانی فرصتی برای پاریسی هاست که با حامیان مالی قطری خود دیدار کنند. آنها همچنین به صورت نمادین در ورزشگاه خلیف تمرین خواهند کرد و حضور در یک سری فعالیت های تبلیغاتی و اقتصادی دیگر، برنامه های بعدی یاران لئو است.

حضور در این تور، تقریبا به برنامه ثابت پاریسی ها تبدیل شده است. در سال های 2013، 2015، 2017، 2018، 2019 و 2022 نیز آنها در چنین توری حضور پیدا کرده بودند. بعد از حضور در دوحه و پشت سر گذاشتن برنامه های فوق، پاری سن ژرمن به ریاض سفر می کند تا برگزار کننده اولین بازی رونالدو در این کشور باشد. این بازی 19 ژانویه (پنج شنبه هفته بعد) در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *