بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوخی هواداران فوتبال با بیل ؛ مقصدت مشخص است + عکس

اعتقاد هواداران فوتبال به حضور گرت بیل در مسابقات گلف پس از بازنشستگی در فوتبال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۹:۵۶
گرت بیل

هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی به شوخی حدس می زنند که گرت بیل بعد از اعلام بازنشستگی به مسابقات گلف (LIV تور) خواهد پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی به شوخی حدس می زنند که گرت بیل بعد از اعلام بازنشستگی به مسابقات گلف (LIV تور) خواهد پیوست.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از این که گرت بیل با انتشار پستی در اینستاگرام، رسما خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد، شاهد پست های زیادی در شبکه های اجتماعی هستیم که در آن هواداران به طنز، پیش بینی می کنند که او از این به بعد به مسابقات LIV تور گلف ملحق خواهد شد.

ستاره سابق رئال مادرید در حالی به دوران حرفه ای درخشان خود پایان داد که در این مدت پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سه لالیگا و سه جام باشگاه های جهان به دست آورد.

این بازیکن 33 ساله – که برای ساوتهمپتون، تاتنهام، رئال مادرید و لس آنجلس اف سی بازی کرده است – ظهر روز دوشنبه در پیامی احساسی با هواداران خداحافظی کرد.

طرفداران به سرعت در رسانه های اجتماعی پیش بینی کردند که بیل نیز مانند بسیاری دیگر از ستاره های ورزشی، با پررنگ تر کردن گلف در زندگی خود، با افزودن چاشنی طنز به توئیت های خود پیش بینی کردند که ستاره ولزی با حضور در سری مسابقات گلف LIV که با تامین مالی کشور عربستان برگزار می شود، جایگزینی برای شغل قبلی خود پیدا کند.

یک هوادار در مورد خداحافظی گرت بیل نوشت:

او دوران حرفه ای بسیار خوبی داشت و اکنون زمان آن رسیده که وقت بیشتری را به گلف اختصاص دهد.

هواداری دیگر با ترکیب سوژه گلف با جام نگرفتن تاتنهام نوشت:

احتمالا گرت بیل قبل از اینکه تاتنهام در یک تورنمنت حرفه ای قهرمان شود، در یک تورنمنت حرفه ای گلف قهرمان خواهد شد.

بیل که معمولا زمان زیادی را در زمین گلف می گذراند قبلا در مسابقات گلف کاپ سلبریتی در سلتیک مانور شرکت کرده بود. حالا به طنز از حضور او در مسابقات LIV کاپ گلف که دولت عربستان بودجه آن را تامین می کند، اشاره می شود؛ کشوری که پیش از این با جذب رونالدو به سوژه یک اخبار دنیای ورزش تبدیل شده بود.

گرت بیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *