بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

7 سال زندان برای مهاجم اسبق پرسپولیس؟

آنتونی استوکس در زندان ؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۴
آنتونی استوکس

خبرسازی مهاجم جنجالی اسبق پرسپولیس تمام‌شدنی نیست و حالا استوکس به خاطر اتفاقات چند روز اخیر، سوژه خوبی برای رسانه‌های ایرلندی و البته انگلیسی‌زبان پیدا کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داستان جنجال جدید آنتونی استوکس ، مهاجم اسبق را حتما می‌دانید. این بازیکن ایرلندی که سابقه پوشیدن پیراهن سلتیک اسکاتلند را هم در کارنامه دارد، در حالی جمعه گذشته به دلیل جرایم رانندگی در دوبلین دستگیر شد که در خودروی او مقداری پودر – که گویا ماده مخدر کوکائین بوده – به ارزش بیش از ۴۵۰۰ یورو، پیدا شد.

در حالی که اتهام اولیه علیه آنتونی استوکس ، رانندگی بدون گواهینامه و بیمه است اما بعد از کشف مواد مخدر، او اکنون با اتهامات جدی‌تری روبرو شده است.

طبق اعلام نشریه sundayworld محکومیت برای رانندگی «خطرناک» تا ۶ ماه حبس دارد، در حالی که محکومیت برای نگهداری مواد مخدر، ممکن است استوکس را برای 7 سال پشت میله‌های زندان بفرستد.
این اتفاق در شرایطی رخ داده که رسانه‌های بریتانیایی تخلفات استوکس در سال‌های گذشته را هم به مشکل اخیر او اضافه کرده‌اند؛ از زد و خورد با نامزدش و ارسال پیام‌های تهدید و توهین آمیز برای او تا رانندگی‌های خطرناک دیگر و درگیری‌های مختلف.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “7 سال زندان برای مهاجم اسبق پرسپولیس؟”

  1. amir گفت:
    0
    0

    یه سوال این یازیکن بیشتر برای تراکتور بازی کرد برای پرسپولیس چند تا بازی بیشتر نکرد چرا همه میگن بازیکن پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *