بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار به دشان ؛ بنزما علیه فرانسه برنامه دارد

احتمال مصاحبه تند از سوی کریم بنزما علیه دیدیه دشان و تیم ملی فرانسه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۸
احتمال مصاحبه تند از سوی کریم بنزما علیه دیدیه دشان و تیم ملی فرانسه

بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه در نهایت با خوشی به پایان نرسید و او پس از پایان جام جهانی 2022 قطر که در آن غایب بود از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بنزما ستاره فرانسوی، شاید صحبت‌هایی را درباره تیم ملی این کشور و دیدیه دشان مطرح کند.

به گزارش پارس فوتبال، بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه در نهایت با خوشی به پایان نرسید و او پس از پایان جام جهانی 2022 قطر که در آن غایب بود از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

این بازیکن پس از طی کردن دوره مصدومیتش به اردوی تیم ملی فرانسه در قطر اضافه شده بود اما یک احساس درد جزئی که فرصت زیادی برای درمان هم نیاز نداشت باعث شد که دشان به او بگوید بهتر است اردو را ترک کند و از او در جام جهانی که نایب قهرمانی فرانسه به پایان رسید استفاده نکند.

این موضوع با توجه به شرایط خوب این مهاجم رئال مادرید در ماه‌های اخیر با تعجب بسیاری همراه شد اما رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که سرمربی تیم ملی این کشور از بنزما ناراحت است و دلیل این تصمیم هم همین بوده است.

صحبت‌های بسیاری علیه این بازیکن در چند هفته گذشته مطرح شد که تازه‌ترین آن اظهارات رییس فدراسیون فوتبال فرانسه بوده که معتقد است اولیویه ژیرو عملکرد بهتری در ترکیب این تیم داشته است.

حالا RMC Sport خبر داده که شاید بنزما هم به سکوتش پایان دهد و صحبت‌هایی را درباره دشان و تیم ملی فرانسه و اتفاقاتی که افتاد مطرح کند.

در واقع این بازیکن از این که تمامی صحبت‌ها علیه او است خسته شده و می‌خواهد نسخه‌ داستان خودش را که احتمالا تفاوت‌هایی با ادعاهای مطرح شده دارد به رسانه‌ها و مردم فرانسه بگوید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *