بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسرت جهانبخش از فرصت سوزی فاینورد

جهانبخش : می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که این اتفاق رخ نداد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۲
فاینورد ؛ جهانبخش : می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که این اتفاق رخ نداد

بازیکن باتجربه تیم ملی ایران که مانع رقم خوردن دومین شکست فاینورد شد، گفت که احساس می‌کرد تیمش می‌تواند بر اوترخت غلبه کند؛ اگرچه این‌طور نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فاینورد روز گذشته (یکشنبه) در هفته پانزدهم اردویژه هلند مقابل اوترخت صف‌آرایی کرده بود و فاصله‌ای با شکست یک بر صفر برابر میزبان خود نداشت. با این حال علیرضا جهانبخش که در دقیقه 59 وارد زمین شده بود، ناجی فاینورد شد و گل تساوی تیمش را در دقیقه 90 به ثمر رساند.

جهانبخش پس از پایان این مسابقه اظهار داشت:

می‌دانستیم بازی سختی داریم و آنها در 10 دقیقه ابتدایی با تمام وجود بازی می‌کنند. اوترخت یک موقعیت در نیمه اول داشت و به گل رسید. در نیمه دوم باید بهتر بازی می‌کردیم. من هم تلاش کردم حرکات خوبی داشته باشم و در سمت راست زمین مهم باشم. خوشبختانه گل زدم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که این اتفاق رخ نداد.

وی با اشاره به گلزنی بی‌ثمر (آفساید) تیمش در دقایق تلف‌شده گفت:

در 25 دقیقه پایانی شرایطی داشتیم که فرصت‌های بیشتری بسازیم و به گل دیگری رسیدیم که آفساید شد. در 20 دقیقه پایانی و پس از گل احساس می‌کردم می‌توانیم پیروز شویم. این اتفاق رخ نداد و دو امتیاز را از دست دادیم. شما به‌ عنوان یک مهاجم باید موثر باشید، پاس گل بدهید و گل بزنید. این مسئله از هر چیزی مهم‌تر است و من وقتی وارد زمین شدم، چنین چیزی در ذهن داشتم.

علیرضا با اشاره به تأثیری که از خودش در این مسابقه گذاشت، بیان کرد:

شما به‌عنوان یک بازیکن جایگزین تلاش می‌کنید بازی را تغییر بدهید و مهم باشید. دیدار خارج از خانه برابر اوترخت همیشه دشوار است و شاید ما در 20 دقیقه اول به مشکل خوردیم اما پس از آن تیم برتر زمین بودیم. اوترخت بسیار متراکم بازی می‌کرد؛ به ویژه در میانه زمین. در این شرایط شما تلاش می‌کنید از کناره‌ها استفاده کنید که اوترخت آن فضا را هم پُر کرد.

جهانبخش در مورد رقابت نزدیک بازیکنان فاینورد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم عنوان کرد:

ما لیگ اردویژه، جام حذفی و لیگ اروپا را پیش رو داریم. برای قهرمانی در هر تورنمنت باید انعطاف‌پذیر باشید و داشتن دو یا سه بازیکن خوب و آماده در هر پست بسیار مهم است. ما یک ترکیب بسیار خوب داریم و رقابت سبب بهبودی تیم می‌شود. تلاش می‌کنم هر روز به خودم فشار بیاورم تا بهتر شوم و اگر مربی به من نیاز داشته باشد، می‌خواهم بازیکنی مهم باشم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *