بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آبراهام در غیاب مورینیو قهرمان رم شد (عکس)

گل نجات بخش تامی آبراهام برای رم در دقیقه 93 برابر میلان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
تامی آبراهام

تامی آبراهام مهاجم انگلیسی رم زننده گل تساوی تیمش مقابل میلان در دقیقه 3+90 بود. این تیم ابتدا با دو گل از حریفش عقب افتاده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تامی آبراهام مهاجم انگلیسی رم زننده گل تساوی تیمش مقابل میلان در دقیقه 3+90 بود.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از برتری دو بر صفر میلان مقابل رم، شاهد تغییر نتیجه بازی توسط شاگردان مورینیو بودیم؛ شاگردان این مربی پرتغالی در حالی که خود او به خاطر محرومیت کنار زمین حضور نداشت، دست به کار بزرگی زده و بازی دو بر صفر باخته را با تساوی دو بر دو به پایان رساندند؛ این ماموریت نجات را یک مهاجم 25 ساله اهل انگلیس به سرانجام رساند.

در شب بارانی میلان و در شرایطی که هواداران بسیاری برای حمایت از میزبان در ورزشگاه سن سیرو حضور یافته بودند، شاگردان پیولی دو بار توسط کالولو (30) و پوبگا (77) به گل رسیدند؛ این گل ها اما در ده دقیقه پایانی بازی جواب داده شد. ابتدا ایبانیز در دقیقه 87 گل اول را برای میلان زد و گل دوم این تیم را آبراهام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به ثمر رساند.

مهاجم 25 ساله انگلیسی در دقیقه 3+90 و در شرایطی که حملات میلان تا پایان نود دقیقه فقط یک گل داشت و به مساوی شدن کار نیانجامیده بود، روی ریباند ضربه سر ماتیچ دروازه میلان را باز کرد. در این صحنه، دروازه بان میلان واکنش خوبی برابر ضربه سر بازیکن حریف داشت اما تامی آبراهام در چند قدمی منتظر بود تا برگشت توپ را به یک والی غیرقابل مهار، به تور دروازه بچسباند.

تامی آبراهام

تامی در شبی با زدن گل تساوی در واپسین لحظات به ستاره تیمش تبدیل شد که پائولو دیبالا – عضو تیم ملی آرژانتین که به قهرمانی جام جهانی 2022 رسید – نمایش کم فروغی مقابل میلان داشت. حالا هواداران رم امیدوارند تا مورینیو از آبراهام که پتانسیل بالایی از خود نشان داده، یک مهاجم ششدانگ بین المللی بسازد؛ چیزی که با توجه به استعداد بالای این مهاجم جوان، دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *