بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا بردش را مدیون این ستاره است + عکس

نجات دروازه بارسلونا از سوی آرائوخو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۸:۳۲
بارسلونا ؛ نجات دروازه بارسلونا از سوی آرائوخو

مدافع اهل اروگوئه بارسلونا در واپسین دقایق بازی با اتلتیکو مادرید یک گل مسلم را خرید تا تیمش پیروز میدان شود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا با برتری یک بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید، حساس ترین بازی هفته شانزدهم را پشت سر گذاشت. این تیم البته خوش شانس بود که در واپسین دقایق بازی گل تساوی را دریافت نکرد. البته بهتر است بگوییم که آبی اناری ها ممنون آرائوخو هستند که با هوشیاری هر چه تمام تر، دروازه تیمش را نجات داد.

اتلتیکو مادرید فشار حملات خود در دقایق پایانی بازی با بارسا را به اوج رسانده بود و تنها دو دقیقه بعد از اخراج ساویچ و تورس می رفت به گل مساوی برسد اما مدافع 23 ساله اروگوئه ای، در نقش ناجی ظاهر شده و مانع از این کار شد.

آنتوان گریزمان که یکی از بهترین های تیمش مقابل بارسلونا بود در دقیقه 4+90 پاس به بیرون هم تیمی خود داخل محوطه جریمه را با یک ضربه مطمئن روانه دروازه کرد. ضربه او دقت و قدرت کافی برای عبور از ترشتگن را داشت اما این پایان کار نبود و حضور به موقع آرائوخو روی خط دروازه، اتفاقی را باعث شد که تساوی را از میزبان گرفت و برد بزرگ میهمان را حفظ کرد.

آرائوخو که پا به پای مهاجم حریف تا خط دروازه پیش رفته بود در حین نواخته شدن ضربه گریزمان، درست روی خط دروازه حضور داشت اما برای دفع توپ با توجه به اینکه پشت به زمین بود، کار سختی داشت. او اما واکنش سریعی به این موقعیت خاص داشت و با پشت پا، در میان ناباوری هزاران هواداران اتلتیکویی، توپ را دور کرده و مانع از گل شدن آن گردید.

بارسلونا ؛ نجات دروازه بارسلونا از سوی آرائوخو بارسلونا ؛ نجات دروازه بارسلونا از سوی آرائوخو بارسلونا ؛ نجات دروازه بارسلونا از سوی آرائوخو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *