بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مروری بر جادوی تن هاخ در منچستریونایتد ؛ شیاطین سرخ بازگشته اند؟! + فیلم

عملکرد عالی و گل های دیدنی از منچستریونایتد زیر نظر تن هاخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۹


اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید هدف این تیم همیشه کسب جام در هر رقابتی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما عملکرد منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ سرمربی هلندی را در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


اریک تن هاخ ( زادهٔ ۲ فوریهٔ ۱۹۷۰) بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل هلند است او هم‌اکنون هدایت تیم منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلستان را بر عهده دارد.

باشگاهی
در دوران بازی حرفه‌ای، تن هاخ به‌عنوان مدافع میانی در تیم‌های توئنته، دی گرافشاپ، والویک و اوترخت بازی کرد. او در سه دوره مختلف باری تیم توئنته بازی کرد و در فصل ۰۱–۲۰۰۰ با این تیم قهرمان جام حذفی هلند شد. او در پایان فصل ۰۲–۲۰۰۱ و در ۳۱ سالگی در تیم توئنته از فوتبال خداحافظی کرد.

سرمربی‌گری
اوایل دوران حرفه‌ای
در سال ۲۰۱۲، مارک اورمارس که یکی از سهام‌داران باشگاه فوتبال گو اهد ایگلز بود، تن هاخ را به‌عنوان سرمربی این تیم در لیگ دسته اول هلند انتخاب کرد. او در اولین و تنها فصل حضورش در این تیم، موفق شد تا این تیم را بعد از ۱۷ سال به لیگ برتر هلند برگرداند.

او از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، سرمربی بایرن مونیخ ۲ بود.

تن هاخ در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان مدیر ورزشی و سرمربی تیم اوترخت انتخاب شد و در اولین فصل حضورش این تیم را به مقام پنجم لیگ رساند. در فصل ۱۷–۲۰۱۶ او این تیم را به مقام چهارم رساند و سهمیهٔ حضور در مسابقات انتخابی لیگ اروپا را کسب کرد.

آژاکس
در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ و بعد از برکناری مارسل کایزر از مقام سرمربی‌گری تیم آژاکس، تن هاخ به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد. در سال ۲۰۱۹، او تیم آژاکس را برای اولین بار از سال ۱۹۹۷ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و در این راه تیم‌های رئال مادرید (مدافع عنوان قهرمانی) و یوونتوس را حذف کرد.

او در بازی برگشت یک‌ّهشتم نهایی مقابل رئال، این تیم را با نتیجهٔ ۴–۱ در سانتیاگو برنابئو شکست داد.[۶] در بازی اول نیمه‌نهایی نیز با نتیجه ۱–۰ در خانهٔ تاتنهام پیروز شدند.[۷] اما در بازی برگشت، با هت‌تریک لوکاس مورا در نیمه دوم بازی، نتیجه را ۳–۲ واگذار کردند و با قانون گل زده در خانه حریف، از راهیابی به فینال بازماندند.

او اولین جام دوران مربی‌گری‌اش را در ۵ مهٔ ۲۰۱۹ به دست آورد، جایی که تیم آژاکس موفق شد تا در فینال جام حذفی هلند، باشگاه فوتبال ویلم دوم را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

تنها ده روز بعد از قهرمانی در جام حذفی، بعد از پیروزی ۴ بر ۱ مقابل باشگاه فوتبال دی گرافشاپ در لیگ نیز به مقام قهرمانی رسیدند و دوگانه نصیب باشگاه شد.

در ۲۱ آوریل ۲۰۲۱، تن هاخ با پیروزی مقابل باشگاه فوتبال ویتس‌آرنهم در فینال جام حذفی، آژاکس را به بیستمین قهرمانی‌اش در این جام رساند.

دو هفته بعد باشگاه آژاکس، قرارداد تن هاخ را تا پایان فصل ۲۳–۲۰۲۲ تمدید کرد.[۱۲] در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲، تن هاخ با پیروزی ۳–۰ مقابل اوترخت، به سریع‌ترین مربی آژاکس تبدیل شد که به رکورد ۱۰۰ پیروزی با این تیم در لیگ می‌رسد. وی این کار را تنها در ۱۲۸ بازی انجام داد.

منچستریونایتد
در ۲۱ آوریل ۲۰۲۲، دو باشگاه آژاکس و منچستر یونایتد اعلام کردند که تن هاخ از ابتدای فصل ۲۳–۲۰۲۲ سرمربی‌گری منچستریونایتد را بر عهده خواهد گرفت. قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۵ و با گزینهٔ یک سال تمدید بیشتر امضا شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *