بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دشمن مسی، جانشین احتمالی رونالدو در یونایتد!

ووت وخهورست در آستانه توافق نهایی با مسئولان باشگاه منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۱
ووت وخهورست

طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.

به گزارش پارس فوتبال، ووت وخهورست حالا نامی کاملا آشنا برای فوتبال‌دوستان دنیاست. او که در یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با ورودش به زمین برابر آرژانتین توانست دو گل متوالی در دقایق پایانی بزند و بازی 2-0 باخته را برای هلند مساوی کند، در پایان مسابقه نیز خشم لیونل مسی را باعث شد و فوق ستاره آرژانتینی آن جمله معروف “به چه نگاه می کنی احمق؟” را در مورد او به کار برد.

وخهورست که در عضویت باشگاه برنلی قرار دارد و به صورت قرضی برای بشیکتاش بازی می کند، حالا گزینه شماره یک جانشینی رونالدو در منچستریونایتد است. پس از فسخ قرارداد رونالدو با یونایتد، شیاطین سرخ به دنبال یک مهاجم جدید هستند و با توصیه اریک تن‌هاخ، حالا وخهورست چیزی تا انتقال به یونایتد فاصله ندارد و با این باشگاه به توافق شفاهی نیز رسیده است. یونایتد طبق ادعای فابریتزیو رومانو حاضر است برای انتقال قرضی وخهورست 10 میلیون یورو به برنلی پرداخت کند و در قرارداد این مهاجم 30 ساله بند خرید دائمی را نیز اضافه خواهد کرد.

وخهورست روز گذشته موفق شد یکی از گل های بشیکتاش را به کاسیم‌پاشا بزند و تا به اینجای فصل توانسته هشت گل بزند و چهار پاس گل بدهد. درخشش او در جام جهانی نیز مزید بر علت شد تا توجه چند باشگاه بزرگ را به خود جلب کند و حالا در آستانه انتقال به یونایتد است. دیلی میل در این رابطه نوشت که جدایی وخهورست قطعی است و به زودی توافق نهایی بین برنلی و بشیکتاش برای پایان انتقال قرضی این بازیکن انجام خواهد شد تا مانعی برای حضور او در یونایتد وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *