بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جزئیات پیشنهاد برزیل به پپ ؛ پای رونالدو وسط است!

رد پیشنهاد مربیگری تیم ملی برزیل توسط پپ گواردیولا به دلیل تمدید با منچسترسیتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۷
پپ گواردیولا

طبق گزارش نشریه میرور مدیران منچسترسیتی هیچ نگرانی‌ای بابت رفتن پپ گواردیولا ندارند. چرا که او پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را رد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا پس از تمدید قرارداد با منچسترسیتی، پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را رد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، طبق گزارش نشریه میرور انگلیس، مدیران باشگاه منچسترسیتی هیچ نگرانی‌ای بابت رفتن پپ گواردیولا ندارند. چرا که او پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را رد کرده است.

گواردیولا چندی قبل قرارداد خود را به مدت ۲ فصل با سیتی تمدید و چند روز گذشته اعلام کرد تنها در صورتی از منچستر جدا می‌شود که احساس کند توانش در این تیم کم شده و دیگر نمی‌‌تواند کمکی کند.

با این حال، گفته می‌شود رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی‌ها، ماه قبل پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به پپ گواردیولا از طریق برادرش که مدیر برنامه‌های او نیز هست، برای جانشینی تیته در تیم ملی برزیل ارائه کرده است.

گواردیولا همیشه این را اعلام کرده که دوست دارد شانس کار در آمریکای جنوبی را داشته باشد و قهرمانی در جام جهانی یکی از آرزوهای اوست. اما برادر او به رونالدو اطلاع داد که پپ به‌تازگی قرارداد جدیدی با سیتی امضا کرده و کارهای ناتمامی در این تیم دارد.

بر هیچکس پوشیده نیست که گواردیولا مشتاق رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با سیتی است. جامی که یک بار همراه با بارسلونا فتح کرده و حالا کسب آن همراه با منچستر را در ذهن می‌پروراند.

فدراسیون فوتبال برزیل که آخرین بار در سال ۱۹۴۴ از ژورکای پرتغالی استفاده کرده، می‌خواهد بعد ار نزدیک به ۸۰ سال مربی غیربرزیلی برای تیم ملی انتخاب کند. پنج قهرمانی سلسائو همراه با مربیان بومی در جهان به دست آمده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اولین نفری بود که پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را رد کرد. زین‌الدین زیدان دیگر فردی است که اخباری مبنی بر رد پیشنهاد برزیلی‌ها توسط او شنیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *