شارژ مالی سرخ ها
پرسپولیسیها شارژ مالی شدند

باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کرد.
باشگاه پرسپولیس که از ابتدای فصل تا هفته چهاردهم لیگ برتر حدود ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کرده بود، در صدد بود تا با رسیدن به نیم فصل حدود ۱۵ درصد دیگر از قراردادها را پرداخت کند که این مهم امروز انجام شد.
پرسپولیسیها درحالی امروز پرداختی به بازیکنان خود را به حدود ۴۵ درصد رساندند که در چند روز گذشته یک طلبکار ۱۳ میلیارد تومان از حساب این باشگاه با حکم دادگاه برداشت کرده بود.


خبر مهم از دیدار چادرملوی اردکان و گل گهر سیرجان در پلی آف آسیا + جزئیات
غیبت ستاره باتجربه در تمرینات خیبر خرمآباد
ستاره جوان تیم فوتبال فولاد در آستانه آبی پوش شدن
کری سنگین ستاره محبوب چادرملو برای پرسپولیس
بیخبری مسئولان استقلال از وضعیت قرارداد ستاره محبوب
کنایه آتشین محمد نوری به مدیران پرسپولیس خبرساز شد









