شارژ مالی سرخ ها
پرسپولیسیها شارژ مالی شدند

باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کرد.
باشگاه پرسپولیس که از ابتدای فصل تا هفته چهاردهم لیگ برتر حدود ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کرده بود، در صدد بود تا با رسیدن به نیم فصل حدود ۱۵ درصد دیگر از قراردادها را پرداخت کند که این مهم امروز انجام شد.
پرسپولیسیها درحالی امروز پرداختی به بازیکنان خود را به حدود ۴۵ درصد رساندند که در چند روز گذشته یک طلبکار ۱۳ میلیارد تومان از حساب این باشگاه با حکم دادگاه برداشت کرده بود.


تأکید رئیس دپارتمان داوری بر اجرای قوانین جدید داوری جام جهانی
معرفی محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس
زمان خداحافظی داور مطرح فوتبال ایران از مستطیل سبز مشخص شد + جزئیات
هشدار جدی پیشکسوت استقلال به ستاره های تیم ملی فوتبال ایران
باشگاه سپاهان و سیاست نقلانتقالاتی جدید
چادرملو و مخالفت با روند تعیین سهمیه؛ اما پایبند به رقابت سالم در زمین









