بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شارژ مالی سرخ ها

پرسپولیسی‌ها شارژ مالی شدند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 | 16:19
پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس که از ابتدای فصل تا هفته چهاردهم لیگ برتر حدود ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کرده بود، در صدد بود تا با رسیدن به نیم فصل حدود ۱۵ درصد دیگر از قراردادها را پرداخت کند که این مهم امروز انجام شد.

پرسپولیسی‌ها درحالی امروز پرداختی به بازیکنان خود را به حدود ۴۵ درصد رساندند که در چند روز گذشته یک طلبکار ۱۳ میلیارد تومان از حساب این باشگاه با حکم دادگاه برداشت کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *