بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مونزا 2-2 اینتر: برد در دقیقه 3+90 پرید!

توقف اینتر در خانه مونزا با گل لحظات پایانی حریف

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۹:۵۲
توقف اینتر در خانه مونزا با گل لحظات پایانی حریف

اینتر با دریافت گل در دقیقه 3+90 به تساوی دو بر دو مقابل مونزا بسنده کرد. نراتزوری با 2 امتیازی که از دست داد، فرصت نزدیک شدن به صدر را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر با دریافت گل در دقیقه 3+90 به تساوی دو بر دو مقابل مونزا بسنده کرد.

به گزارش پارس فوتبال، اینترمیلان در یکی از دیدارهای هفته هفدهم سری A امشب در خانه مونزا به میدان رفت و در پایان با نتیجه مساوی دو بر دو مقابل این تیم متوقف شد. شاگردان اینزاگی تا پایان نود دقیقه با نتیجه دو بر یک از حریف پیش بودند اما در دقیقه 3+90 گل تساوی را خوردند تا با تک امتیاز راهی خانه شوند.

شاگردان سیمونه اینزاگی که در ادامه روند بردهای متوالی خود هفته گذشته به یک برد مهم مقابل ناپولی صدرنشین دست یافتند، در بازی خارج از خانه این هفته نیز با هدف سه امتیاز وارد میدان شدند و از همان دقایق نخست، قدرت خود را با یک گل به رخ حریف کشیدند اما تنها یک دقیقه بعد با گل تساوی حریف مواجه شدند؛ این پایان کار نبود و نراتزوری یک بار از حریف پیش افتاد و با حفظ آن، با پیروزی راهی رختکن شد.

بعد از چند پاسکاری کوتاه در خارج از محوطه جریمه، باستونی در سمت چپ صاحب توپ شد. او ترجیح داد با این توپ را با ارسالی بلند به داخل محوطه جریمه حریف بفرست؛ جایی که دارمیان آماده یک پاسخ به موقع با ضربه‌ای دقیق در تیر دو بود که به گل اول میهمان انجامید.

مونزا پس از دریافت این گل خیلی زود برای جبران دست به کار شد و تنها یک بعد به هدف خود رسید. متئو پسینا با یک پاس هوشمندانه، چوریا را در سمت راست محوطه جریمه اینتر صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک شوت کات‌دار زیبا این توپ را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

اینتر که با پرس سنگین در زمین حریف به دنبال زدن دوباره گل برتری بود در دقیقه 22 موفق به این کار شد. در جریان یکی از همین پرس‌ها، پاس دروازه‌بان مونزا به مدافع این تیم با توپ گیری هوشمندانه و ضربه تمام کننده مارتینز همراه شد تا نتیجه دو بر یک شود.

توقف اینتر در خانه مونزا با گل لحظات پایانی حریف

در ادامه بازی شاهد ایجاد موقعیتی خوب برای ژکو در دقیقه 30 بودیم اما ضربه این بازیکن از دقت کافی برای باز کردن دروازه حریف برخودار نبود. برتری اینتر تا پایان 45 دقیقه نخست ادامه داشت و این تیم چند موقعیت دیگر نیز روی دروازه حریف ایجاد کرد اما گل دیگری در این نیمه شاهد نبودیم و کار با حساب دو بر یک به پایان رسید.

اینتر نیمه دوم را با چند حمله بی حاصل شروع کرد تا این که در دقیقه 68 روی ضربه ایستگاهی رانوکیا شاهد به خطر افتادن دروازه این تیم بودیم. اونانا چند دقیقه بعد از مهار این ضربه ایستگاهی، با واکنش زیبای دیگر مانع از فروپاشی دروازه تیمش روی ضربه سر ماری شد تا برتری میزبان همچنان حفظ شود.

اینتر که به دنبال زدن گل سوم بود، در دقیقه 81 موفق به این کار شد اما ضربه سر منجر به گل آچربی به خاطر خطای او روی مارکو پیش از زدن ضربه، مردود اعلام شد. بعد از این اتفاق، شاگردان اینزاگی کار تا نود دقیقه با همین روند پیش بردند و در حالی که خود را آماده جشن پیروزی کرده بودند، در سومین دقیقه از وقت‌های اضافه گل تساوی را دریافت کردند. این گل را کادیرولا با ضربه سری دیدنی به ثمر رساند و پرواز بلند گلر اینتر برایش مهارش راه به جایی نبرد.

توقف اینتر در خانه مونزا با گل لحظات پایانی حریف

با این نتیجه اینتر دو امتیاز حساس را از دست داد تا با 34 امتیاز و پایین تر از میلان (36)، یووه (37) و ناپولی (41) در مکان چهارم جدول بماند. مونزا نیز با کسب یک تساوی ارزشمند مقابل حریف قدرتمند خود 18 امتیازی شده و با رتبه چهاردهم به کار خود در هفته هفدهم خاتمه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *