بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت پرسپولیس از سیداحمد موسوی

باشگاه پرسپولیس : بازیکن ما در بازی برابر نساجی از زمین اخراج شد و از ادامه آن پیکار محروم گردید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳
پرسپولیس و نساجی

باشگاه پرسپولیس بعد از اتفاقات شکل‌گرفته در جدال با نساجی از مدافع حریف شکایت کرد و در این زمینه بیانیه ای نیز منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس بعد از اتفاقات شکل‌گرفته در جدال با نساجی از مدافع حریف شکایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در اواسط نیمه دوم دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی درگیری شدیدی بین ترابی و سیداحمد موسوی شکل گرفت که در نهایت علی صفایی به عنوان داور این بازی هافبک سرخ‌ها را از زمین اخراج کرد.

اکنون باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای از اقدام خود برای شکایت علیه احمد موسوی خبر داده است:

بازیکن پرسپولیس در بازی برابر نساجی از زمین اخراج شد و از ادامه آن پیکار محروم گردید. با توجه به این امر امیدواریم بعد از روشن شدن مسائل برای اعضای کمیته انضباطی و این‌که شروع‌کننده آن اتفاقات فرد دیگری بود، ترابی را برای بازی‌های آتی در اختیار داشته باشیم.

البته در این باره باید منتظر بود تا کمیته انضباطی فدراسیون بعد از اطلاع از مسائلی که روی داد نظر خود را اعلام دارد. به‌هرحال مهدی ترابی، همواره بازیکنی بوده که از برخوردها و درگیری پرهیز می‌کند و سابقه او در این ارتباط روشن و مشخص است و در این ماجرا هم نه تنها شروع‌کننده نبود، بلکه در طول مسابقه تلاش کرد با نشنیده و ندیده گرفتن صحبت‌ها و اقدامات بازیکن تیم مقابل، از بروز اتفاقات جلوگیری کند و شاید اگر داور متوجه هتاکی و توهین‌ها شده بود و بازیکن خاطی را از زمین اخراج می‌کرد، حوادث بعدی رخ نمی‌داد.

البته باشگاه پرسپولیس در کنار دفاعی که صورت خواهد گرفت و مستنداتی که ارائه می‌دهد از احمد موسوی، بازیکن تیم نساجی مازندران به خاطر رفتار غیرفوتبالی که نسبت به بازیکن پرسپولیس داشت و بازی را به سمت آن اتفاقات پیش برد به کمیته انضباطی شکایت خواهد برد. البته در این بین باید به رفتار جوانمردانه و اخلاق‌مدارانه سرمربی نساجی مازندران نیز اشاره و بابت آن تشکر کنیم. او به‌جای داور مسابقه که فرض بر این است که متوجه رفتارهای بازیکن موردنظر نشد، بازیکن خاطی را از زمین بیرون کشید و در زمان بیرون آمدن موسوی از زمین دلیل تعویضش را خطاب به خود بازیکن همین موضوع عنوان کرد.

مهدی ترابی که تا تصمیم بعدی کمیته انضباطی محروم است، از نظر شخصیتی، آن‌قدر بازیکن ماخوذبه‌حیایی است که حتی بعد از مسابقه، از پاسخ به سؤال بعضی هم‌بازیان خود که در جریان توهین‌های مطرح شده نسبت به وی نبودند طفره می‌رفت. در این بین تاسف‌بار این است که ترابی همه توهین‌ها را شنید و در آن صحنه هم برخورد فیزیکی را بازیکن مقابل به گواه شاهدان و حاضران آغاز کرد و باز با جریمه داور روبه‌رو شد. در این بین داور هم اصلا مخاطب نبود و روی صحبت مهدی ترابی با بازیکنی بود که وی را آماج توهین قرار داده بود.

نکته پایانی و مهم اینکه، در ویدیوی اختصاصی باشگاه پرسپولیس از رفتار بازیکن خاطی نساجی بعد از اخراج، او بعد از تکرار یک حرکت شنیع و دور از اخلاق مقابل دوربین عکاسان، به صراحت می‌گوید شروع‌کننده درگیری‌ها او بوده است. این ویدیو در کنار سایر مستندات باشگاه پرسپولیس، ضمیمه این شکایت شده و تقدیم کمیته انضباطی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *