بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلسه سرپایی خسرو با سیدحسین ؛ تیمت را جمع کن + عکس

صحبت های خصوصی خسرو حیدری با سیدحسین حسینی در حاشیه تمرین امروز استقلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۴
سیدحسین حسینی

سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه سنگینی را در شرایط کنونی روی دوش خود احساس می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه سنگینی را در شرایط کنونی روی دوش خود احساس می‌کند.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال در شرایطی روز گذشته مقابل تراکتور در تبریز دومین شکست فصل را متحمل شد که هفته گذشته نیز مقابل مس رفسنجان متوقف شده بود. عملکرد نه چندان خوب شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته‌های گذشته باعث شده بسیاری از طرفداران این تیم و کارشناسان نسبت به آبی‌پوشان موضع‌گیری کنند.

ناراحتی از شرایط استقلال از سوی پیشکسوتان این تیم و هواداران باعث شده شایعاتی نیز پیرامون نیمکت آبی‌ها پدید بیاید؛ هرچند که مدیران استقلال هرگونه ایجاد تغییر در کادر فنی را تکذیب کرده‌اند.

در چنین وضعیتی نقش بازیکنان باتجربه استقلال بیشتر به چشم می‌آید. سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال یکی از نفراتی است که از وضعیت کنونی تیمش بسیار ناراحت است و فشار زیادی را تحمل می‌کند.

در حاشیه تمرین امروز استقلال، خسرو حیدری، مربی کنونی و کاپیتان سابق استقلال، جلسه‌ای را با حسینی برگزار کرد. او با سیدحسین در خصوص وضعیت تیم صحبت کرد و از این دروازه‌بان باتجربه خواست که برای بهبود شرایط استقلال تلاش کند. حیدری که در گذشته خودش هم تجربه چنین وضعیتی را داشته، سعی دارد تجربیات خود را در اختیار حسینی بگذارد تا به عنوان بزرگ‌تر در راستای خروج آبی‌ها از بحران تلاش کند.

سیدحسین حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *