بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزت اللهی دوباره در دانمارک ؛ روز از نو ، روزی از نو

ادامه کار سعید عزت‌اللهی در وایله دانمارک پس از پایان جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۹:۵۲
ادامه کار سعید عزت‌اللهی در وایله دانمارک پس از پایان جام جهانی

سعید عزت‌اللهی سومین فصل حضور در دانمارک را سپری می‌کند و در شرایطی که شایعات زیادی پیرامونش وجود داشت اما همچنان پیراهن وایله را برتن دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزت‌اللهی آماده ادامه فصل در لیگ یک دانمارک می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، سعید عزت‌اللهی سومین فصل حضور در فوتبال دانمارک را سپری می‌کند و در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون جدایی او وجود داشت اما ملی‌پوش ایرانی همچنان پیراهن وایله دانمارک را برتن دارد.

او البته در این مدت در انگلیس حضور داشت و تعطیلات خود را سپری می‌کرد اما حالا به وایله رفته تا در این شهر سرسبز دانمارکی، تمرینات خود برای ادامه فصل لیگ یک این کشور را ادامه دهد.

عزت‌اللهی که در هر سه بازی تیم‌ملی حضور داشت، هنوز یک فصل دیگر با وایله قرارداد دارد اما ممکن است پیشنهاد موردنظر باشگاه همین زمستان برسد و او را به تیم جدیدی ببرد. البته وایله با این روند احتمالا در پایان فصل به سطح اول لیگ دانمارک بازمی‌گردد تا در ادامه همکاری، شرایط برای عزت‌اللهی نیز بهتر شود.

وایله البته تا اواسط ماه آینده در تعطیلات خواهد بود اما بازیکنان این تیم برای دور جدید تمرینات راهی محل تمرین این تیم شده‌اند و تصویری از سعید عزت‌اللهی نیز به عنوان عکس یک گالری این باشگاه قرار گرفته است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *