بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکوردشکنی مالک جدید چلسی در خرید بازیکن!

جذب 10 بازیکن برای چلسی از زمان ورود تاد بولی به این باشگاه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۹:۴۴
جذب 10 بازیکن برای چلسی از زمان ورود تاد بولی به این باشگاه

جذب ستارۀ جوان موناکو بار دیگر گروه مالکیتی آمریکایی و به‌خصوص تاد بولی را به ذوق آورد. این مالک قصد تحولات بزرگی در باشگاه چلسی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جذب ستارۀ جوان موناکو بار دیگر گروه مالکیتی آمریکایی و به‌خصوص تاد بولی را به ذوق آورد. این مالک قصد تحولات بزرگی در باشگاه چلسی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال چلسی با حضور گروه مالکین جدید و در رأس آن تاد بولی آمریکایی، نقل و انتقال‌های شگفت‌انگیزی در هفت ماه گذشته پشت سر گذاشته است، به‌طوری‌که حتی رومن آبراموویچ که معروف‌ترین میلیاردر ورود کرده به فوتبال در دهۀ اول قرن بیست‌ویک است، نیز دربرابر این مبالغ کم می‌آورد!

* کریستوفر ویوول، مدیر فنی جدید چلسی

تغییرات در چارت سازمان فنی، به رختکن هم رسیده است. ابتدا با بولی به‌عنوان “مدیر ورزشی موقت” و از کریسمس امسال با کریستوفر ویوول (سابق RB Salzburg) به‌عنوان مدیر فنی، چلسی از امضای قرارداد دست برنداشته است. آنها حتی بیشتر از زمانی که روبل‌های آبراموویچ در سال 2003 به پل نقل و انتقال‌ها سرازیر شد، در حال خرج‌ کردن در بازار نقل و انتقال‌ها هستند. کریستوفر ویوول، مدیر فنی جدید چلسی دراین‌باره می‌گوید: “آنها در حال ساخت هیجان‌انگیزترین پروژه در فوتبال جهان هستند. پتانسیل زیادی در تیم برای ادامۀ موفقیت، پیشرفت و رشد وجود دارد. تحت مالکیت جدید، گراهام پاتر و تیم ورزشی به‌طور کلی، یک فلسفه روشن و پایدار وجود دارد که با تجزیه و تحلیل از آن حمایت می‌شود. عملکرد، داده‌ها و نوآوری. من مشتاقانه منتظر شرکت در آن جلسه‌ها هستم.”

* آبی‌های لندن 332 میلیون یورو خرج کرده اند!

از زمان ورود بولی در هفت ماه پیش، یک رکورد جهانی در جذب بازیکن که آخرین خرید آن، یک اقدام 38 میلیون یورویی، بنوا بدیاشیله است که از موناکو جذب شده تا قدرت تدافعی چلسی را بالاتر ببرد. به‌خصوص که جیمز، چیلول و فوفانا هم مصدوم شده‌اند. چلسی در این فصل 223 میلیون یورو تنها برای خرید فوفانا، کوکورلا و کولیبالی هزینه کرده‌اند که در ادامه لیست کامل آن را می‌بینید؛

فوفانا: 80 میلیون یورو
کوکورلا: 65 میلیون یورو
استرلینگ: 56 میلیون یورو
بدیاشیله: 38 میلیون یورو
کولیبالی: 38 میلیون یورو
چوکووامه‌کا: 18 میلیون یورو
اوبامیانگ: 12 میلیون یورو
داترو فوفانا: 12 میلیون یورو
اسلونینا: 9 میلیون یورو
زکریا: قرضی

این نفرات درحالی به چلسی آمدند که ترک این تیم توسط ورنر (لایپزیگ)، امرسون (وستهام)، گیلمور (برایتون)، لوکاکو (اینتر)، باتشوایی (فنرباغچه)، رودیگر (رئال مادرید)، کریستنسن و مارکوس آلونسو (بارسلونا) باعث شده تا تراز مالی چلسی از حیث خرید و فروش بازیکن، 56 میلیون یورو منفی باشد.

* پادشاهان بازار در اروپا

هیچ‌کس در این دوره به سرمایه‌گذاری چلسی در جذب فوتبالیست‌ها نزدیک نمی‌شود. نه منچستریونایتد با 240 میلیون یورو، نه وستهام با 182 میلیون یورو و نه تاتنهام و ناتینگهام فارست با 170 و 162 میلیون یورو. پاتر دراین‌باره می‌گوید: “در تمام پنجره‌ها تلاش می‌کنیم پیشرفت کنیم، اما ژانویه سخت است؛ زیرا در وسط فصل هستیم. علاوه بر این، ما باید با سروصدایی که وقتی بازیکنی به چلسی می‌پیوندد، مقابله کنیم.”

گفتنی است انزو فرناندز (بنفیکا) و مودریک (شاختار)… در دستور کار تیمی هستند که صف بازار را یک‌تنه جابجا کرده است.

* بیشترین هزینه‌های نقل و انتقالاتی در 23-2022

چلسی: 332 میلیون یورو
منچستریونایتد: 240 میلیون یورو
وستهام: 182 میلیون یورو
تاتنهام: 170 میلیون یورو
ناتینگهام فارست: 162 میلیون یورو

این آمار در شرایطی رخ داده که رکورد قبلی در این زمینه به آبراموویچ مربوط است که در سال 18-2017 با 260 میلیون یورو به باز حمله کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *