بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاهکار وحید کاظمی به یاد فغانی و ترکی(عکس)

تصمیم درست وحید کاظمی در لحظه گل اول تراکتور به استقلال در صحنه ای مشکوک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۶
تصمیم درست وحید کاظمی در لحظه گل اول تراکتور به استقلال در صحنه ای مشکوک

حرکت شجاعانه وحید کاظمی روی گل اول تراکتور در فوتبال ایران هرچند کم؛ اما مسبوق به سابقه است. او در واقع تصمیمی شجاعانه گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حرکت شجاعانه وحید کاظمی روی گل اول تراکتور در فوتبال ایران هرچند کم؛ اما مسبوق به سابقه است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال تراکتور پیروزی در دیدار امروز مقابل استقلال را به کمک اتخاذ تصمیمی طلایی از سوی وحید کاظمی به‌دست آورد.

شاهکار شجاعانه کاظمی در تصحیح اشتباه کمک اولش روی گل اول تراکتور، مهم‌ترین اتفاق بازی امروز تی‌تی‌ها مقابل استقلال بود. جایی که کاظمی بلافاصله بعد از پی‌ بردن به استدلال اشتباه محمدرضا ابوالفضلی در مردود کردن گل سالم قرمزها، نقطۀ وسط زمین را به معنای سالم بودن گل تراکتور نشان داد.

اما این حرکت قبلاً هم در فوتبال ایران رخ داده بود و اتفاقاً پای همین تیم‌های استقلال و تراکتور در میان بود.

تصمیم درست وحید کاظمی در لحظه گل اول تراکتور به استقلال در صحنه ای مشکوک

مورد اول به لیگ یازدهم برمی‌گردد که تراکتور تحت هدایت امیر قلعه‌نویی، در یک روز سرد زمستانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن در شرایطی به گل رسید که محسن ترکی به دلیل اطلاع از اشتباه بودن پرچم کمک خود، در سوتش ندمید تا در ادامه بازی تراکتور موفق به ثبت گل برتری شود. اتفاقی که بعد از اثبات درستی تصمیم ترکی، تحسین کارشناسان و سرمربی تراکتور از او را به همراه داشت.

مورد دوم اما به علیرضا فغانی، افتخار داوری فوتبال ایران مربوط می‌شود که در بازی رفت استقلال مقابل سپاهان در لیگ هفدهم بعد از اینکه به‌خاطر پرچم کمک‌داور، گل جپاروف را مردود اعلام کرد، به سراغ کمکش رفت و بعد از اطمینان از برخورد نکردن توپ با بازیکنی که پشت دروازه‌بان قرار داشت، رای به سالم بودن گل داد تا استقلال با یک پیروزی قاطعانه حریف خود را سه بر صفر شکست دهد.

تصمیم درست وحید کاظمی در لحظه گل اول تراکتور به استقلال در صحنه ای مشکوک

علیرضا فغانی با جایگیری مناسب و احاطۀ کامل به صحنه، مانع از تضییع حق استقلال به دلیل اشتباه سهوی کمک خود، یعقوب سخندان، شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *