بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

راهکار جالب تیری آنری برای انتخاب سرمربی جدید بلژیک

تیری آنری خواستار انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بلژیک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۹
تیری آنری خواستار انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بلژیک

تیری آنری ستاره سابق فرانسه، از مدیران فدراسیون فوتبال بلژیک خواسته که او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیری آنری ستاره سابق فرانسه، از مدیران فدراسیون فوتبال بلژیک خواسته که او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

به گزارش پارس فوتبال، عملکرد ضعیف تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2022 قطر و حذف از مرحله گروهی باعث شد که کار روبرتو مارتینز روی نیمکت این تیم به پایان برسد.

تیری آنری دو دوره به عنوان کمک مربی روی نیمکت این تیم حضور داشته و در جام جهانی 2018 روسیه و 2022 آنها را همراهی کرده است اما حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد نقش اول را برعهده بگیرد.

هرچند او به صورت رسمی برای سرمربیگری این تیم درخواستی ارائه نکرده اما روزنامه بلژیکی HLN خبر داده که او به صورت غیر رسمی از مدیران فدراسیون فوتبال این کشور خواسته که او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

پیش از این مارتینز به عنوان سرمربی بلژیک سالانه نزدیک به چهار میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کرد اما آنها قصد دارند دستمزد سرمربی بعدی را کاهش دهند و آنری هیچ مشکلی با این موضوع نخواهد داشت.

او در اولین دوره حضورش روی نیمکت بلژیک تنها 100 هزار یورو دریافت می‌کرد که تمامی آن نیز مستقیما به خیریه که تحت حمایتش بود پرداخت می‌شد و این ممکن است کار او را برای انتخاب به عنوان سرمربی این تیم آسان کند.

چند روز قبل روملو لوکاکو نیز علنا از حضور آنری روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی جدید بلژیک ابراز رضایت کرده و مدعی شده بود که اطمینان دارد او بهترین گزینه برای جانشینی مارتینز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *