بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش فرجی به عصبانیت ترابی در دیدار با نساجی + جزئیات منتشر نشده

فرشاد فرجی : تا به حال مهدی ترابی را تا این حد عصبانی ندیده بودم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۴


فرشاد فرجی پس از تثبیت صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم‌فصل، درباره اخراج مهدی ترابی اظهار داشت: تا به حال مهدی ترابی را تا این حد عصبانی ندیده بودم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فرجی پس از تثبیت صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم‌فصل، درباره اخراج مهدی ترابی اظهار داشت:

من پشت دروازه بودم. فقط اینکه تا به حال مهدی ترابی را تا این حد عصبانی ندیده بودم. شاید بی‌احترامی از سوی بازیکن نساجی صورت گرفته است، اما اطلاعی ندارم.

وی خاطرنشان کرد:

حتماً به مهدی ترابی بی‌احترامی شده است که آنقدر عصبانی شد، چرا که او بازیکن عصبی در زمین نیست.

پی نوشت : مهدی ترابی که روی هر دو گل پرسپولیس در نیمه دوم دیدار مقابل نساجی مازندران تاثیرگذار ظاهر شده و علاوه بر آن با فرارها، ارسال‌ها و پاس‌های در عمق خود خطرناک نشان داده بود، ثانیه‌هایی پس از دقیقه ۵۹ دو کارت با رنگ‌های مختلف گرفت و از زمین اخراج شد تا سرخ‌پوشان با یک شوک عجیب در بهترین بازی فصل خود مواجه شوند.

علی صفایی، داور مسابقه در دقیقه ۶۰ بخاطر اعلام حسین زمانی، داور چهارم در هدست، بازی که در زمین پرسپولیس در جریان بود را متوقف کرد و به سمت زمین نساجی و جایی که مهدی ترابی و سید احمد موسوی، بازیکنان دو تیم در آنجا حضور داشتند، رفت و هر دو نفر را با کارت زرد جریمه کرد.

در شرایطی که بازی در زمین پرسپولیس بود، یک اظهار نظر غیرفوتبالی و بی‌موقع از سید احمد موسوی خطاب به مهدی ترابی موجب شد تا این بازیکن ملی‌پوش نسبت به مدافع راست نساجی واکنش نشان دهد و درگیری لفظی جدی بین طرفین شکل بگیرد که این صحنه از دید حسین زمانی، داور چهارم دور نماند و او با اعلام این مجادله بین بازیکنان به علی صفایی، از داور خواست به هر دو نفر اخطار دهد.

صفایی در دقیقه ۵۹ به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد، اما بحث بین آنها همچنان ادامه یافت که در این لحظه ترابی با نگاه کردن به موسوی در حال حرکت به سمت عقب بود؛ در همین حین که موسوی به ترابی «برو برو» می‌گفت، بازیکن پرسپولیس بخاطر ناراحتی از حرف‌های قبلی موسوی، از کوره در رفت و واکنش شدیدی نسبت به بازیکن نساجی داشت و فحاشی کرد؛ اتفاقی که در مقابل دید داور بازی رخ داد و او ملی‌پوش پرسپولیس را اخراج کرد.

نکته قابل تامل درباره این اتفاق این است که بنا بر اذعان عکاسان و خبرنگاران حاضر در ورشگاه آزادی ، احمد موسوی با بیان عباراتی فوق العاده زننده به مهدی ترابی توهین کرده بود و بنا به گواه عکس ثبت شده به صورت مهدی ترابی سیلی محکمی در حد مشت زره بود  ، اما گویا توهین های بازیکن باشگاه نساجی مازندران از چشم داور مسابقه دور ماند و داور توجهی به حرف های موسوی نکرد . 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *