بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

2 شکار بوندسلیگایی برای بایرن ؛ گلر سوئیسی هم هست

توافق مدیران بایرن مونیخ با یان سومر و کنراد لایمر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
توافق مدیران بایرن مونیخ با یان سومر و کنراد لایمر

حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده و این دو را باید بازیکن جدید بایرن مونیخ بدانیم.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از مصدومیت اخیر مانوئل نویر، بایرنی‌ها به دنبال به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان جدید هستند و اکنون یان زومر جدی‌ترین گزینه آنهاست.

مدیران بایرن تمایل داشتند تا الکساندر نوبل، دروازه‌بان جوان‌شان که به موناکو قرض دادند، را پس بگیرند اما او که قصد دارد در تابستان بعد از بایرن جدا شود، علاقه‌ای به بازگشت نشان نداده است. در چنین شرایطی بایرنی‌ها برای ادامه فصل تنها استفان اولریش را در اختیار دارند و به همین دلیل به دنبال یک دروازه بان جدید هستند. پس از درخشش دومنیک لیواکوویچ درون دروازه کرواسی در جام جهانی، او به شدت مورد توجه بایرن قرار گرفت ولی مذاکرات با دیناموزاگرب، به دلیل قیمت بالای این دروازه بان پیشرفت نکرد و بایرن به سراغ یان زومر رفت.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، که به او براکو هم می گویند، پس از شکست مذاکرات با لیواکوویچ به سراغ زومر، گلر تیم ملی سوئیس و باشگاه گلادباخ، رفت و به نظر می رسد سریعتر از تصورات نیز با او به توافق رسیده است و انتظار می رود زومر قراردادی تا سال 2025 با بایرن امضا کند.

اما این همه ماجرا نیست. نشریه کیکر آلمان خبر دیگری را منتشر کرد مبنی بر اینکه صالح حمیدزیچ از حالا کار جذب کنراد لایمر، بازیکن آر بی لایپزیش، را نیز تمام کرده و او احتمالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به باواریایی ها ملحق می شود.

هافبک اتریشی به عنوان بازیکن آزاد و بدون هزینه وارد آلیانز آرنا می شود. باشگاه های انگلیسی لیورپول و چلسی نیز به لایمر 25 ساله علاقه مند بودند اما براکو زودتر از همه اقدام کرد و لایمر را نیز باید بایرن مونیخی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *