بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سابق یونایتد در یک قدمی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در آستانه توافق با دالی بلیند تا پایان فصل جاری

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۷
بایرن مونیخ در آستانه توافق با دالی بلیند تا پایان فصل جاری

دالی بلیند نمایش درخشانی را در ترکیب تیم ملی هلند در جام جهانی 2022 قطر به نمایش گذاشت و حالا در آستانه حضور در بایرن مونیخ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دالی بلیند ستاره هلندی، به زودی قراردادی را با بایرن مونیخ امضا خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، دالی بلیند نمایش درخشانی را در ترکیب تیم ملی هلند در جام جهانی 2022 قطر به نمایش گذاشت و در ماه دسامبر قراردادش را با توافقی دو طرفه با باشگاه آژاکس فسخ کرد.

او از آن زمان تا به حال به دنبال باشگاه جدیدی بود و حالا اتلتیک خبر داده است که این بازیکن قرار است در ساعات آینده برای انجام تست‌‎های پزشکی در ورزشگاه آلیانز آرنا حاضر شود.

مصدومیت لوکاس هرناندز در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب فرانسه باعث شد که بایرن به فکر یافتن جانشینی برای او و تقویت خط دفاعی تیمش باشد و بلیند بهترین گزینه برای این تیم به حساب می‌آید.

گفته می‌شود قرارداد این بازیکن با بایرن تا پایان فصل جاری خواهد بود و گزینه تمدید برای یک فصل دیگر در صورت توافق طرفین را نیز دارد. او صبح امروز آمستردام را به مقصد مونیخ ترک کرد.

مدیران و کادر فنی بایرن معقتد هستند که این ستاره سابق منچستریونایتد از تجربه کافی برای پر کردن جای خالی هرناندز برخوردار است و درخشش او در قطر نشان داده که هنوز می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا به خوبی بازی کند.

او فوتبالش را در سال 2008 در آژاکس شروع کرد و پس از آن در سال 2014 به یونایتد پیوست، چهار فصل در این تیم حضور داشت و یک قهرمانی لیگ اروپا و یک جام اتحادیه با آنها کسب کرد و سپس در سال 2018 بار دیگر به آژاکس برگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *