بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دیدنی خرید جدید منچستریونایتد + فیلم

مهارت های دیدنی باتلند در فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۸


منچستریونایتد جک باتلند را به صورت قرضی تا پایان فصل 23-2022 به خدمت گرفت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با تایید منچستریونایتد، جک باتلند در یک انتقال قرضی تا پایان فصل از کریستال پالاس به این باشگاه پیوست. باتلند به دلیل مصدومیت بیش‌تر این فصل را تا اینجای کار از دست داده اما به تازگی توانسته به میادین بازگردد و در بازی پیشین پالاس مقابل تاتنهام نیز روی نیمکت حضور داشت. باتلند که به نظر می‌رسد به عنوان گلر شماره دو جذب شده باشد درباره پیوستنش به منچستریونایتد، گفت:

این یک باشگاه شگفت انگیز است و من به حضور در آن افتخار می‌کنم. من بسیار مشتاق همکاری با یک گروه دروازه بانی فوق العاده هستم که هر روز از یکدیگر حمایت می‌کنند تا یک محیط تمرین و بازی عالی برای تیم ایجاد کنند.
باتلند در ادامه افزود:

من مقابل داوید دخیا بازی کردم و تجربه حضور در کنار تام هیتون را در انگلیس داشته‌ام. هر دو آن‌ها گلر‌های درجه یکی هستند و از این فرصت که با آن‌ها رقابت کنم، لذت می‌برم و به عنوان هم تیمی نیز از آن‌ها حمایت خواهم کرد. این تیم می‌تواند چیز‌های زیادی در این فصل به دست بیاورد و من خوشحالم که می‌توانم نقش خود را در کمک به بقیه برای رسیدن به این جاه طلبی‌ها، ایفا کنم.

گفتنی است این دروازه بان 29 ساله انگلیسی تاکنون 87 بازی در لیگ برتر انجام داده و 9 بار هم لباس تیم ملی انگلیس را بر تن کرده است. همچنین قرارداد او با پالاس در تابستان پیش رو به اتمام خواهد رسید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *