بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب خرید جدید بایرن مونیخ + فیلم

مهارت های دالی بلیند در فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۳


با اعلام رسمی بایرن مونیخ، دالی بلیند، ستاره هلندی با امضای قراردادی موقت و شش‌ماهه به بایرن پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دالی بلیند، ستاره 32ساله هلندی، در ماه دسامبر قرارداد خود با باشگاه آژاکس را دوطرفه فسخ کرد و از آن زمان بازیکن آزاد بود. او با امضای قراردادی با باشگاه بایرن مونیخ به باواریایی‌ها پیوست.

بلیند در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش هلند خوش درخشید و بایرنی‌ها از همان زمان تصمیم گرفتند او را به خدمت بگیرند. باواریایی‌ها بلیند را جانشین مناسبی برای لوکاس هرناندز می‌دانند که در جام جهانی آسیب دید. به همین علت بود که بایرن با ستاره هلندی قراردادی موقت و شش ماهه امضا کرد.

بلیند با حضور در دفتر باشگاه بایرن مونیخ در کنار حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، نشست و قراردادش را تا ماه ژوئن امضا کرد. این ستاره هلندی در بایرن پیراهن شماره 23 را به تن خواهد کرد.این مدافع هلندی بعد از امضای قراردادش با بایرن مونیخ گفت:

“امیدوارم بتوانم از تجربه‌ام برای کمک کردن به بایرن استفاده کنم. قول می‌دهم از همه توانم برای بایرن استفاده کنم. بی‌صبرانه منتظر بازی در این تیم هستم. ما وارد هیجان‌انگیزترین قسمت فصل شده‌ایم و از این به بعد باید جام‌ها را هدف بگیریم. عطشی که بایرن مونیخ به قهرمانی دارد نقش مهمی در تصمیم‌گیری من داشت.”


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *