بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دست رد مورینیو به سینه پرتغال ؛ دو چهره سرشناس گزینه های جدید شدند

پاسخ منفی ژوزه مورینیو به فدراسیون فوتبال پرتغال و ورود زیدان و انریکه به لیست گزینه های جدید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴
پاسخ منفی ژوزه مورینیو به فدراسیون فوتبال پرتغال

یک رسانه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مورینیو نشستن روی نیمکت تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی را رد کرده و حالا گزینه‌های بعدی زیدان و انریکه هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک رسانه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مورینیو نشستن روی نیمکت تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی را رد کرده و حالا گزینه‌های فدراسیون این کشور زین‌الدین زیدان و لوئیس انریکه هستند.

به گزارش پارس فوتبال، روزنامه پرتغالی آبولا مدعی شد ژوزه مورینیو، سرمربی آاس‌رم، بعد از درخواست‌های متعدد فدراسیون فوتبال این کشور برای پذیرفتن پست سرمربی‌گری در تیم ملی این کشور، در نهایت جواب قطعی خود را اعلام کرده و به پرتغالی‌ها گفته به‌هیچ‌وجه حاضر نیست این پست را بپذیرد.

آبولا می‌گوید مورینیو قصد دارد تا اطلاع ثانوی روی کار فعلی‌اش در جالوروسی تمرکز داشته باشد و با اینکه فدراسیون پرتغال علاقه زیادی به امضای قرارداد با او داشت تا جانشین فراندو سانتوس شود، اما آقای خاص در نهایت تصمیم خود را گرفت و پاسخ منفی داد.

اما به گزارش این روزنامه فدراسیون پرتغال همچنان به‌صورت کامل از راضی کردن مورینیو ناامید نشده است و تا قبل از تابستان سعی می‌کند به مذاکره با او ادامه بدهد. پرتغالی‌ها باید تا تابستان آتی سرمربی جدیدی انتخاب کنند.

با اینکه مورینیو اولویت اول پرتغالی‌هاست، ولی آن‌ها چند گزینه دیگر را هم در نظر دارند تا درصورتی‌که از استخدام مورینیو قطعا ناامید شدند، به سراغ آن‌ها بروند. آبولا از زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، و لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا در جام جهانی قطر، به عنوان گزینه‌های بعدی پرتغال نام برده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *