بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به هواداران مسی ؛ جام تاریخی اینستاگرام فیک از آب درآمد + سند

جام نمادین و قلابی در دستان لیونل مسی در لحظه جشن قهرمانی آرژانتین

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵
لیونل مسی در آرژانتین

وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود، بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود، بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از تصاویر مهم جام جهانی 2022 که حالا از آن به عنوان نمادین‌ترین تصویر این جام شناخته می‌شود عکسی است که در اینستاگرام بیشتر از هر عکس دیگری در این شبکه اجتماعی پسندیده شده است. تصویری با 73 میلیون لایک!

اما حالا مشخص شد که این تصویر تاریخی رازی عجیب در خود دارد. جامی که در این عکس در دست‌های لئو مسی دیده می‌شود جام طلایی واقعی نیست، بلکه یک کپی از جام جهانی است که توسط چند هوادار به استادیوم برده شده بود.

لیونل مسی در آرژانتین

پر لایک ترین عکس تاریخ اینستاگرام

این داستان واقعا عجیب را روزنامه آرژانتینی کلارین فاش کرد. این جام ساختگی را دو هوادار آرژانتینی به نام‌های پائولا زوزولیچ و مانوئل زارو با خود به قطر برده بودند برای اینکه در جریان بازی‌های تیم ملی کشورشان آن را روی سکوها به دست بگیرند و به دیگر هواداران نشان بدهند به این امید که در پایان تورنمنت شاهد فتح آن توسط آلبی‌سلسته باشند.

این زوج آرژانتینی به کلارین می‌گویند جام طلایی‌شان شباهتی بسیار زیاد به جام واقعی دارد و چند مجسمه‌ساز متخصص شش ماه برای تولید آن زحمت کشیده‌اند. این جام وزنی دقیقا معادل جام اصلی دارد، یعنی کمی بیش از پنج کیلوگرم. برای ساخت جام از مغزی‌ای از جنس کوارتز و رزین مخصوص استفاده شده و سپس با رنگ طلایی جام جهانی رنگ‌آمیزی شده است.

زمانی که مسی آن عکس تاریخی را گرفت جام اصلی در دست دی‌ماریا بود.

بعد از سوت پایان بازی فینال در لوسیل، این زوج آرژانتینی مشاهده می‌کنند که یکی از اقوام لئاندرو پاردس در حال ورود به زمین چمن است و ماموران امنیتی مانع از ورودش نمی‌شوند. آن‌ها جام ساختگی‌شان را به او می‌دهند و می‌خواهند جامشان توسط پاردس امضا بشود.

جام ساختگی به این ترتیب سر از زمین چمن لوسیل درمی‌آورد. آرژانتینی‌ها آنقدر در شور و شوق ناشی از قهرمانی غرق هستند که هر دو جام برای دقایق زیادی در زمین دست‌به‌دست می‌چرخد بدون اینکه کسی متوجه بشود.

در نهایت جام ساختگی به دست لئو مسی می‌رسد و او در میان بازیکنان آرژانتین و افرادی که در زمین حضور دارند، آن عکس تاریخی را می‌گیرد.

ولی در همان لحظات، چند عکاس و از جمله عکاس کلارین متوجه گفت‌وگوی بین مسی و دی‌ماریا می‌شوند. عکاس روزنامه آرژانتینی به این روزنامه گفت: “دی‌ماریا به لئو گفت با جام قلابی دور افتخار زده است. دی‌ماریا گفت لئو، جام اصلی دست من است. بعد هر دو حسابی خندیدند”.

زوج آرژانتینی که صاحب جام ساختگی بودند، چند روز بعد و با تماشای عکس‌های منتشر شده در رسانه‌ها جام‌شان را تشخیص می‌دهند؛ جامی که در دست لیونل مسی در آن عکس معروف اینستاگرامی می‌درخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *