بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله شیرر به آرتتا: به حریف بی‌احترامی نکن

آلن شیرر : آرتتا کار را برای داور سخت کرد و به نیوکسل بی‌احترامی کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴
آلن شیرر

آلن شیرر ستاره سابق نیوکسل، به شدت از اظهارات میکل آرتتا پس از بازی برابر این تیم انتقاد کرد و مدعی شد آرتتا به حریف بی احترامی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلن شیرر ستاره سابق نیوکسل، به شدت از اظهارات میکل آرتتا پس از بازی برابر این تیم انتقاد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد.

آرتتا در طول این بازی بسیار عصبانی و نگران به نظر می‌رسید و بارها در کنار خط طولی زمین این خشم را ابراز کرد و با داور چهارم این بازی به بحث و جدل پرداخت و به تصمیمات گرفته شده اعتراض کرد.

او پس از بازی نیز به همین روند ادامه داد و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که تصمیمات داوری در این بازی رسوای بوده و دو پنالتی واضح به سود تیمش اعلام نشده است.

آلن شیرر در گفتگو با پرمیرلیگ پروداکشن اظهار داشت:

من فکر می‌کنم آرتتا باید کمی با خودش خلوت کند و حرف بزند یا حداقل دستیارانش باید با او صحبت کنند و سعی کنند که این مربی را کمی آرام کنند. او به حریف بی‌احترامی می‌کند و این کار را برای داوران که کارشان به اندازه سخت هست بیش از پیش دشوار می‌کند.

او با اشاره به تاثیر رفتارهای او روی بازیکنان آرسنال گفت:

من درک می‎‌کنم که او می‌خواهد فعال باشد اما اگر بازیکنان مثل او رفتار کرده بودند، واقعا از این قضیه راضی نبود و ممکن بود بهای سنگینی برایش داشته باشد. او باید آرام باشد. آنها صدرنشین هستند و این بازی مهمی بود اما آرتتا کار را برای داور سخت کرد و به نیوکسل بی‌احترامی کرد. دیدن چنین رفتاری از مربی کنار زمین درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *