بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیخیال ال‌کلاسیکو، رونالدو را عشق است! + عکس

واکنش روزنامه الریاضیه به ورود کریستیانو رونالدو به ریاض در آستانه دیدار الهلال و الاتحاد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۳
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو می‌تواند هرچیزی را در جهان فوتبال تحت تاثیر خود قرار دهد. او حالا جلد اصلی روزنامه الریاضیه را مال خود کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو می‌تواند هرچیزی را در جهان فوتبال تحت تاثیر خود قرار دهد.

به گزارش پارس فوتبال، فوتبال عربستان با بهره‌گیری از درآمد سرشار نفتی و ثروت شیوخ سعودی، ستاره‌های کمی را به خود ندیده اما این یکی بسیار متفاوت است. یکی از دو فوق ستاره فوتبال جهان و کاندیدای بهترین بازیکن تاریخ: کریستیانو رونالدو. اگرچه حالا در روزهای 38 سالگی، از آمادگی دور شده و شکوه همیشگی را از دست داده اما کسی نیست که نزدیک به بیست سال درخشش او در فوتبال اروپا را از یاد برده باشد.

او برای سالهای طولانی نقش یک فوق ستاره را در تیم سرالکس فرگوسن ایفا کرد و بعدتر باشکوه‌ترین دوران تاریخ معاصر رئال مادرید را رهبری کرد. کریستیانو 32 بار همراه با تیم‌های اسپورتینگ لیسبون پرتغالی، منچستریونایتد انگلیس، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس به عنوان قهرمانی رسید و 19 بار هم عنوان آقای گلی رقابت‌های مختلف را از آن خود کرد.

اما شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد که بعد از جدایی توافقی از منچستریونایتد او راه عربستان را در پیش بگیرد اما این اتفاق افتاد و شب گذشته سرانجام برنده 5 توپ طلای جهان، به ریاض رسید. از زمان ورود به پایتخت عربستان، بیلبوردهای شهر به این فوق ستاره اختصاص یافته‌اند و اغراق نیست اگر بگوییم همه چیز در این کشور پهناور خاورمیانه تحت تاثیر این خرید 200 میلیون یورویی است.

شاید طبیعی باشد که خریدی با این شوکت و عظمت، الکلاسیکوی عربستان را هم زیر سایه خود ببرد و به تیتر یک همه نشریات سعودی تبدیل شود. 48 ساعت مانده به جدال حساس الاتحاد و الهلال که به الکلاسیکوی فوتبال عربستان شهرت دارد، تیتر یک روزنامه الریاضیه به ورود کریستیانو رونالدو به ریاض اختصاص یافته است.

یک صفحه کامل از این روزنامه هم گزارشهایی از رونالدو را در خود دارد و هیچ بعید نیست که در سالهای پیش رو، مهمترین روزنامه ورزشی عربستان این صفحه را به اسم رونالدو نامگذاری کند و هرروز اخبار و گزارشهایی در مورد او را نشر بدهد.

کریستیانو رونالدو

در قسمت پایین سمت چپ این صفحه ویژه، سرمربیان کریستیانو رونالدو بررسی شده‌اند و گارسیا پانزدهمین سرمربی این فوق ستاره پرتغالی خواهد بود. او 292 بازی زیر نظر سر الکس فرگوسن انجام داده و پس از او ژوزه مورینیو و زین الدین زیدان قرار دارند.

همچنین بالاتر از این بخش، رژیم غذایی رونالدو مورد بررسی قرار گرفته که با پروتئین، گوشت و سبزیجات پر شده است.

کریستیانو رونالدو

در پایین صفحه نیز تصاویری از حضور رونالدو در اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و دوباره منچستریونایتد دیده می‌شود؛ چه روزهای درخشانی برای کریستیانو و هوادارانش و حالا پایانی که همچنان پرسروصداست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *