بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوکاکو امید هواداران چلسی را نابود کرد

انتخاب لوکاکو برای بازنشستگی ؛ یا اینتر یا اندرلخت

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۱
لوکاکو

روملو لوکاکو گفت که نمیخواهد به چلسی بازگردد و دوست دارد در یکی از دو تیم اندرخلت بلژیک یا اینتر بازنشسته شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روملو لوکاکو از زمانی که بصورت قرضی در ابتدای فصل به اینتر بازگشت، نتوانست درخشش سابق را تکرار کند و با مصدومیت‌های متعدد روبرو شد.
این مصدومیت به حدی برای او دردسرساز شد که از ابتدای فصل 23-2022 تا به حال تنها در پنج بازی در ترکیب اینتر به میدان رفته و این موضوع باعث ناراحتی مدیران و کادر فنی این تیم شده است.

او در جام جهانی هم آمادگی کاملی نداشت. لوکاکو در هیچ یک از سه دیدار تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی در ترکیب ثابت این تیم قرار نگرفت. همه می‌گفتند که او آمادگی بازی در مراحل حذفی در ترکیب ثابت تیم روبرتو مارتینز را دارد. اما حذف بلژیک در مرحله گروهی این فرصت را به او نداد. او خیلی زودتر از تصور از تعطیلات به تمرینات اینتر برگشته و خود را برای بازی های پیش رو مهیا می کند.

لوکاکو علاقه ای به بازگشت به چلسی ندارد و دوست دارد در اینتر بماند. لوکاکو گفت:

«می دانید چه می خواهم. الان می خواهم هر کاری که برای کمک به اینتر نیاز باشد انجام دهم. می خواهم گل بزنم و کمک کنم اینتر در بازی هایش برنده شود و سپس خواهیم دید. بازنشستگی در اینتر؟ بله، دوست دارم در اینتر از فوتبال خداحافظی کنم ولی البته بازگشت به اندرلخت را هم دوست دارم. فعلا در اینتر هستم و می خواهم همینجا بمانم ولی بازنشستگی در اندرلخت را نیز در ذهنم دارم.»

صحبت با مدیران چلسی:

«فعلا به 6 ماه باقیمانده از قراردادم با اینتر فکر می کنم. می خواهم ثابت کنم بازیکن موثری هستم و چند ماه گذشته را جبران کنم و سپس با چلسی حرف خواهم زد. دوست دارم در اینتر بمانم ولی باید دید نظر مسئولان چلسی چه چیزی است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *