بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاه ماهی جذاب پرسپولیسی به دنبال یک رکورد ویژه + سند

محمدحسین کنعانی زادگان مدعی آقای گلی لیگ قطر

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
محمدحسین کنعانی زادگان به دنبال آقای گلی لیگ قطر

 محمدحسین کنعانی‌ زادگان مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت چهار گل در هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت چهار گل در هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.

به زودی رقابت‌های لیگ ستارگان قطر که به دلیل برگزاری مهم‌ترین فستیوال فوتبال جهان در قطر زودتر از سایر کشورها به حالت معلق درآمد از سر گرفته خواهد شد و تیم فوتبال الاهلی که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌ زادگان را به عنوان دو ملی پوش ایرانی در اختیار دارد در خانه از العربی میزبانی خواهد کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان در 7 مسابقه ابتدایی لیگ قطر عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد و با اینکه در قلب خط دفاعی تیمش به میدان می‌رود موفق به ثبت 4 گل شد تا حالا نامش در میان گلزنان برتر لیگ ستارگان قطر قرار داشته باشد.

با وجود عملکرد خوبی که محمدحسین کنعانی زادگان در تیم الاهلی داشت و در مسیر جام جهانی نیز یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی بود، کی‌روش تنها در دیدار برابر انگلیس از این بازیکن در نیمه دوم استفاده کرد، اما این بازیکن امیدوار است با حفظ فرم خود در ادامه مسابقات بتواند در جام ملت‌های آسیا که یکسال دیگر در قطر برگزار می‌شود بار دیگر به ترکیب اصلی تیم ملی ایران بازگردد.

محمدحسین کنعانی زادگان به دنبال آقای گلی لیگ قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *