بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست خانواده پله از سانتوس: شماره ده بایگانی شود

درخواست خانواده پله از باشگاه سانتوس برای بایگانی کردن پیراهن شماره 10

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۳
درخواست خانواده پله از باشگاه سانتوس برای بایگانی کردن پیراهن شماره 10

خانواده پله درخواست بایگانی شدن پیراهن شماره ده او در باشگاه سانتوس را داد. این اسطوره فوتبالش را از این باشگاه آغاز کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خانواده پله درخواست بایگانی شدن پیراهن شماره ده او در باشگاه سانتوس را داد.

به گزارش پارس فوتبال، این روزها فوتبال عزادار است. پله، ستاره افسانه‌ای پرطرفدارترین ورزش جهان، این پنجشنبه و پس از مبارزه طولانی با سرطان روده بزرگ، در سن 82 سالگی درگذشت. این خبر در گوشه و کنار کره زمین طنین انداز شد و چهره های شاخص دنیای فوتبال، طی پیام‌هایی پر از مهر مرگ ستاره برزیلی را تسلیت گفتند.

آن گونه که خود پله خواسته بود، پیکر او هفته آینده در ویلا بلمیرو (ورزشگاه خانگی سانتوس و جایی که محل رشد بت سانتوسی ها که نه بلکه کل برزیلی ها بود.) تشییع خواهد شد. خانواده ادسون آرانتس دو ناسیمنتو نیز اخیرا از باشگاه سانتوس درخواست کرده که پیراهن شماره 10 او را بایگانی کند.

طی اطلاعاتی که چند رسانه معتبر امریکای جنوبی گزارش کرده اند، خانواده پله خواستار این هستند که به برای ادای احترام به روح او، دیگر هیچ بازیکنی در سانتوس شماره 10 را به تن نکند؛ کاری که معمولا در باشگاه‌های دیگر نیز برای ستاره‌ها انجام می شود. پله تقریبا تمام دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه سانتوس بازی کرده و افتخارات زیادی با این باشگاه کسب کرده بود.

پله وقتی تنها 15 سال داشت اولین بازی خود را برای سانتوس انجام داد. او در همان اولین بازی، همه نگاه‌ها را به سمت خود خیره کرد. پله که چندین قهرمانی در عرصه باشگاهی کسب کرد، در ادامه موفق شد با برزیل سه بار جام جهانی را فتح کرده و یک رکورد دست نیافتنی به جای بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *