بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری تراشتگن برای نویر در تیم ملی آلمان

مارک آندره تراشتگن : می‌خواهم گلر ثابت تیم ملی آلمان شوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۸
مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن هدفش رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی است ولی گفت که مانوئل نویر تا به اینجا مستحق حضور در ترکیب ثابت بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارک آندره تراشتگن هدفش رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان است ولی گفت که مانوئل نویر تا به اینجا مستحق حضور در ترکیب ثابت بوده است.

به گزارش پارس فوتبال، مارک آندره تراشتگن از سال 2014 برای بارسلونا بازی می کند و پس از جدایی کلودیو براوو توانست دروازه بان ثابت بارسلونا در همه رقابت ها شود. بارسا را نمی توان بدون تراشتگن در درون دروازه تصور کرد. او نقش مهمی در موفقیت های بارسا ایفا کرده و در فصل جاری نیز بسیار خوش درخشیده است. بارسا پس از 14 بازی در لالیگا صدرنشین است و تنها پنج گل دریافت کرده تا تراشتگن شانس اول کسب جایزه زامورا(بهترین گلر فصل) باشد.

تراشتگن با این وجود در تیم ملی آلمان همچنان ذخیره مانوئل نویر است. او در جام جهانی 2022 نیز نیمکت‌نشین بود. تراشتگن در این رابطه به موندودپورتیوو گفت:

هرگز به نیمکت نشینی عادت نمی کنید به خصوص وقتی اهدف شخصی داشته باشد. واضح است که دوست دارم گلر ثابت تیم ملی کشورم باشم ولی باید اذعان کرد که نویر برای تیم ملی آلمان در طول سال‌ها نمایش هایی درخشان داشته است.

تراشتگن ادامه داد:

نمی توان نقش نویر در موفقیت های آلمان و بایرن را نادیده گرفت. من به شخصه همیشه سعی کرده ام در بارسلونا بهترین بازی ها را انجام دهم تا نظر مربی تیم ملی را جلب کنم و اگر به تغییر در درون دروازه نیاز داشته باشد، روی من حساب کند. من همچنان سخت تلاش می کنم تا به هدفم یعنی رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی برسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *