بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ارلینگ هالند علیه اینگه هالند: خداحافظ پدر! + عکس

عبور ارلینگ هالند از رکورد تعداد گل های پدرش در لیگ برتر انگلیس با 20 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۷
ارلینگ هالند

ارلینگ هالند ستاره نروژی را نباید یک ماشین گلزنی دانست، او دیگر یک هیولای بی رحم در خط حمله سیتیزن‌ها به حساب می‌آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند ستاره نروژی را نباید یک ماشین گلزنی دانست، او دیگر یک هیولای بی رحم در خط حمله سیتیزن‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش پارس فوتبال، سال ۲۰۱۲ لیونل مسی رکورد افسانه‌ای به جا گذاشت و توانست در یک سال میلادی ۹۱ گل به ثمر برساند و باعث شود در این مورد کسی حتی به او نزدیک نشود.

اما حالا انگار یک هیولای ۲2 ساله ظهور کرده و می‌خواهد کاری که از دید طرفداران فوتبال غیرممکن به نظر می‌رسید را ممکن سازد.

کافی است فقط سری به سایت‌های آماری بزنید و با جست و جوی اسم ارلینگ هالند به آمار شگفت‌انگیز گلزنی او همراه با منچسترسیتی پی ببرید.

هالند که در ابتدای این فصل با قراردادی نجومی اما با ارزش از بورسیا دورتموند به منچستر سیتی پیوسته بود، حالا توانسته آماری از خود به جا بگذارد که حتی بتوان او را فراتر از یک ماشین گلزنی دانست.

مهاجم نروژی سیتیزن دیشب در ترکیب تیمش مقابل لیدز یونایتد قرار گرفت و در حالی که لباس سیاهی به تن داشت، مانند یک نینجا، ماموریت همیشگی‌اش را انجام داد؛ ثبت دو گل مثل آب خوردن و افزایش اختلاف در صدر جدول گلزنان لیگ برتر.

هالند حالا در ۱۴ بازی از مسابقات لیگ برتر انگلیس به رکورد ۲۰ گل زده رسیده است که رکوردی خارق‌العاده به حساب می‌آید. این آمار از آنجایی جالب است که سال گذشته سون هیونگ مین و محمد صلاح در ۳۵ بازی ۲۳ گل به نام خود ثبت کردند و به عنوان آقای گلی رسیده‌اند اما هالند در ۱۴ بازی، ۲۰ مرتبه دروازه حریفان را باز کرده است.

مهاجم نروژی سیتی هم‌چنین در چهار مسابقه لیگ قهرمانان اروپا ۵ گل به نام خود ثبت کرده و در مسابقات EFL کاپ انگلیس نیز یک گل در یک دیدار دارد تا در مجموع ۲۰ بازی، ۲۶ گل با پیراهن تیم جدیدش به ثمر رسانده باشد. آماری که آن را به مهاجمی بی رحم در فوتبال دنیا تبدیل کرده است.

اما عجیب‌ترین نکته این است که ارلینگ هالند حالا با این دو گل پدرش را پشت سر گذاشته است. اینگه هالند، پدر این‌ فوق ستاره که سال‌ها قبل بازیکن منچسترسیتی بوده در لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت ۱۸ گل در کل دوران فعالیتش شد. اما حالا پسرش با ۱۶۸ بازی کمتر نسبت به پدر، صاحب ۲۰ گل زده در جذاب‌ترین لیگ فوتبالی دنیاست که آماری عجیب اما استثنایی به حساب می‌آید.

ارلینگ هالند

ارلینگ هالند بدون شک با ادامه این روند، می‌تواند رکورد افسانه‌ای لیونل مسی را پس از ۱۰ سال با خطر جدی مواجه کرده و حتی از آن گذر کند.

هالند در سال ۲۰۲۲ همراه با دورتموند، منچسترسیتی و تیم ملی نروژ در ۴۲ مسابقه موفق به ثبت ۴۵ گل شده است. آماری که در صورت حضور او در جام جهانی قطر می‌توانست بیشتر باشد اما این اتفاق رخ نداد. ستاره ۲2 ساله سیتیزن‌ها حالا این فرصت را دارد در سال ۲۰۲۳ آمار فوق‌العاده‌اش را ارتقا بخشد و به مهاجمی تبدیل شود که خطری جدی برای شکستن رکوردهای ثبت شده در دنیای فوتبال به حساب آید. موردی که حتی دی‌بروینه هم چند روز گذشته به آن اشاره کرد و گفت: هالند می‌تواند ۸۰۰ گل به ثمر برساند و رکوردش را جا به جا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *