بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیدز 1-3 منچسترسیتی ؛ بازگشت به رتبه دوم

پیروزی دشوار منچسترسیتی برابر لیدز یونایتد با دبل ارلینگ هالند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ | ۹:۲۹
پیروزی دشوار منچسترسیتی برابر لیدز یونایتد با دبل ارلینگ هالند

منچسترسیتی با پیروزی سه بر یک مقابل لیدزیونایتد به رتبه دوم لیگ برتر انگلیس صعود کرد. در این بازی ارلینگ هالند دبل کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی با پیروزی سه بر یک مقابل لیدزیونایتد به رتبه دوم لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی در آخرین بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:30 به مصاف لیدزیونایتد رفت. شاگردان پپ بعد از سه برد پیاپی با شکست راهی تعطیلات شده بودند. آنها شروع در دوباره مسابقات پس از پایان جام جهانی، در ورزشگاه الندرود به دنبال یازدهمین برد خود بودند تا به رده دوم صعود کنند.
آبی‌های منچستر به این هدف خود نیز رسیدند و موفق شدند با کسب برتری سه بر یک مقابل میزبان خود، از نیوکاسل جلو زده و با 15 بازی و پایین تر از آرسنال در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند.

سیتی بازی در حالی با چهره ای کاملا تهاجمی وارد زمین شده بود و محرز، هالند و گریلیش را در خط حمله خود می دیدید، در نیمه اول شانزده بار به سمت دروازه حریف شوت زد و 45 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. حاصل این برتری، تنها یک گل بود.

مهاجمان سیتی در 45 دقیقه نخست کلکسیونی از موقعیت های از دست رفته را به نمایش گذاشتند. هالند دو تک به تک از دست داد و گریلیش هم دو گل خالی نزد تا نیمه اول در آستانه 0-0 شدن قرار بگیرد. در اولین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول اما رودری روی ریباند بالاخره قفل دروازه میزبان را شکست تا سیتی برنده راهی رختکن شود.

داستان نیمه دوم متفاوتتر از نیمه اول بود و سیتی مزد برتری خود را با گل های بیشتر گرفت. ارلینگ هالند در دقایق 51 و 64 دو گل برای سیتی زد تا نتیجه سه بر صفر شود. میزبان بعد از دریافت این دو گل بالاخره از لاک دفاعی بیرون آمد و موفق شد در دقیقه 73 یکی از گل های خورده را جبران کند.

تلاش های لیدز برای زدن گل های بعدی حاصلی در پی نداشت تا این تیم با قبول شکست سه بر یک 15 امتیازی بماند و بیش از پیش خطر را حساس کند. شاگردان جسی مارش حالا تنها سه امتیاز بیشتر از ساوتهمپتونِ رده بیستمی بیشتر دارند و ادامه این روند، آنها را یک قعرنشین کامل خواهد کرد. در سمت مقابل سیتی با پیروزی امشب با 35 امتیاز و بالاتر از نیوکاسل 33 امتیازی و پایین تر از آرسنال 40 امتیازی با رتبه دوم راهی هفته هجدهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *