بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب اسطوره پرسپولیس به هواداران سرخ ها

محمدرضا مهدوی : بازیکنان پرسپولیس می‌توانند برای قهرمانی لیگ برتر باز هم تاریخ سازی کنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۸
رامین رضاییان با چهره‌‌ای متفاوت و جدید در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و در کنار سایرین به مرور برنامه‌های تیمی پرداخت.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس گفت : در لیگ هفتم سپهر حیدری در دقیقه ۹۶ گل برتری پرسپولیس را به سپاهان زد تا این تیم قهرمان مسابقات شود به همین خاطر مطمئنم بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در این زمینه باز هم تاریخ سازی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مهدوی، مدافع پیشین تیم پرسپولیس درباره شرایط این روزهای این تیم و شانسش برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

از پرسپولیس خبر دارید؟

بله دورادور در جریان برگزاری تمرینات تیم هستیم و خوشحالیم که بچه‌ها با شادابی و شرایط خوبی مشغول انجام تمرینات هستند. قطعاً ادامه این روند می‌تواند همه هواداران را به اتفاقات مهم در هفته‌های پایانی امیدوار کند.

منظورتان از روند خوب چیست؟ چون تیم در آخرین بازی اش به آلومینیوم اراک باخت؟

آن شکست تمام شد و به تاریخ پیوست. قرار نیست پرسپولیس تا ابد عزادار آن باخت بماند. اما متاسفانه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی و اواسط فصل به لحاظ مدیریتی و مسائل مربوط به اتاق هیئت مدیره، دچار تنش هایی بود که در نهایت باعث شد پرسپولیس با یکی دو لغزش از صدر جدول دور بماند و با توجه به حساسیت مسابقات این فصل، با این که بچه‌های تیم تمام تلاششان را کردند اما فعلاً دستشان از صدرجدول کوتاه مانده است.

به نظر شما این فاصله شش امتیازی قابل جبران است؟

نگاهی به تاریخ مسابقات لیگ برتر و حتی پیش از آن مشخص می‌کند در چند نوبت تیم های دیگری بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار داشتند اما در نهایت و در هفته‌های پایانی مثل همیشه تیمی که دستش به جام رسید پرسپولیس بود. یک بار در اولین دوره لیگ برتر، زمانی که استقلال با ملوان بازی داشت این اتفاق با گل ابراهیم اسدی افتاد. روزی که استقلال با یک مساوی هم قهرمان می شد. روزی که قطعاً هیچ زمان از خاطر علاقمندان به فوتبال بیرون نمی‌رود. زمانی که کمتر کسی انتظار قهرمانی پرسپولیس را داشت. اما در آخرین لحظات این اتفاق افتاد. یک بار هم در زمان افشین قطبی در لیگ هفتم، در حالی که سپاهان با یک تساوی می توانست قهرمان لیگ برتر شود سپهر حیدری در دقیقه ۹۶ گل برتری پرسپولیس را زد تا این تیم با نتیجه دو بر یک قهرمان مسابقات شود. به همین خاطر مطمئنم بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در این زمینه باز هم تاریخ سازی کنند.

آقای محمدرضا مهدوی فکر می‌کنید بازیکنان پرسپولیس تا چه اندازه به این موضوع اهمیت بدهند؟

قطعا هیچ کس به اندازه بازیکنان پرسپولیس به این مسئله اهمیت نمی‌دهد. خوشبختانه پرسپولیس تشکیل شده از بازیکنان جوان و با تجربه ای که سابقه حضور در جام جهانی را هم در کارنامه فوتبالی شان دارند. سیدجلال حسینی، وحید امیری، رامین رضاییان و بقیه آنها، همگی جزو با تجربه هایی هستند که در تورنمنت‌های بین‌المللی مختلفی مثل جام ملت های آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا و مسابقاتی از این دست شرکت کرده‌اند و به لحاظ پشت سر گذاشتن روزهای سخت همگی در سطحی بالا قرار دارند. از این نظر فقط کافیست به یاد داشته باشند که امسال، سال جام جهانی است.

به نکته خوبی اشاره کردید. به نظر شما این موضوع تا چه اندازه روی عملکرد تیمی پرسپولیس تاثیر خواهد داشت؟

چه فرصتی از این بهتر که بازیکنان پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی در لیگ امسال حضورشان در اردوی تیم ملی را بیش از پیش تضمین کنند. گرچه همین حالا هم پرسپولیس ملی پوشان زیادی در اردوی تیم ملی دارد ولی چه چیزی از این بهتر که در سال منتهی به جام جهانی پرسپولیس با قهرمانی به کارش پایان بدهد. بی شک نفراتی مانند کریم باقری، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی که خودشان هم سابقه حضور در جام جهانی را دارند می توانند با بیان این موضوع در تمرینات، انگیزه بازیکنان پرسپولیس را از این هم بیشتر کنند تا تیم از بازی اول مقابل پیکان تا بازی آخر مقابل فجر سپاسی شیراز بدون ترمز به سمت قهرمانی برود.

آقای محمدرضا مهدوی فکر می‌کنید استقلال در این مدت امتیاز از دست می دهد؟

نگاهی به بازی های دو تیم مشخص میکند تقریباً بازی های پرسپولیس و استقلال شبیه به هم هستند. با این تفاوت که دو تیم خطرناک یعنی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در جمع شش حریف استقلال شرایط را برای فرهاد مجیدی و شاگردانش سخت‌تر می‌کنند. البته همانطور که گفتم بازی های پرسپولیس هم آسان نیست. به طور کلی هیچ بازی آسانی برای هیچ تیمی به ویژه در هفته های پایانی وجود ندارد. چون همه با تمام انگیزه و قدرت به میدان می‌آیند اما پرسپولیس اگر می خواهد رکورد شش قهرمانی متوالی را هم به اسم خودش ثبت کند چاره ای جز این ندارد که بدون توجه به نتایج رقبا فقط روی مسابقات خودش متمرکز شود. حتی ممکن است استقلال در این میان نتیجه ای غیر از برد به دست بیاورد اما این نباید باعث تزلزل پرسپولیس شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *