بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به فرهاد مجیدی

افشین حاجی پور : برای فرهاد مجیدی باید بادیگارد استخدام کنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵
افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال گفت : شاید حضور بادیگارد خیلی مهم به نظر نرسد، ولی قطعاً این قبیل افراد دوست دارند با قلم یا دوربینی که در دست دارند موضوعی را مطرح کنند که ذهن فرهاد مجیدی را به هم بریزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین حاجی پور بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال درباره اوضاع پیش‌ روی این تیم و هجمه‌هایی که در بحث داوری متوجه استقلال شده اظهاراتی را مطرح کرد.

با شروع دور جدید تمرینات استقلال وضعیت این تیم برای بازگشت مسابقات را چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید مثل غلتک از روی هر عاملی که سر راهش است رد شود.

یعنی چه؟

یعنی هیچ چیزی نباید باعث کُند شدن حرکت استقلال باشد. استقلال باید آنقدر با آمادگی ذهنی و بدنی به مسابقات بیاید که هر عاملی بخواهد مانع حرکتش شود آن را از سر راه بردارد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه هوش و حواسش به این موضوع باشد.

منظورتان بازیکنان است؟

بله. من در تیم‌های استقلال، سپاهان و فولاد طعم شیرین قهرمانی را چشیده‌ام. ما آن زمان از نظر ذهنی به قدری بالا بودیم که هر بار به میدان می‌رفتیم بعد از زدن دو، سه و یا حتی چهار گل باز هم انگیزه بالایی برای گلزنی داشتیم.

ممکن است به یکی از عواملی که به نظرتان می‌تواند مانع حرکت استقلال شود اشاره کنید؟

تیم استقلال در حال حاضر یک رکورد جالب توجه را در زمینه شکست نخوردن به دست آورده است. دشمنان استقلال با پرداختن به همین موضوع و صحبت‌هایی که مجیدی در انتقاد به مسائل داوری داشت، پیازداغ حرفهای فرهاد را زیاد کردند. به نظر من بهتر است تا مدتی مجیدی و کادر فنی‌اش یا مصاحبه نکنند یا به اندازه حرف بزنند. چون حاشیه‌ها باعث می‌شود آنها از هدف شان دور شوند.

آقای افشین حاجی پور منظورتان اتفاقات اخیر در نشست‌های خبری است؟ سئوالاتی که به زعم مدیر رسانه‌ای استقلال برای به حاشیه بردن تیم مطرح شد؟

بله! یادمان هست در دوران کی‌روش هم گروهی که دنبال آوردن برانکو بودند حتی در تونل ورزشگاه بحث‌هایی را مطرح می‌کردند که باعث عصبانیت کادر فنی تیم ملی می‌شد. برای همین مجیدی باید به شدت مراقب باشد. حتی اگر لازم است در اکیپی که قبل یا بعد از بازی کنار او هستند بادیگارد حضور داشته باشد.

بادیگارد؟

بله! شاید حضور بادیگارد خیلی مهم به نظر نرسد، ولی قطعاً این قبیل افراد دوست دارند با قلم یا دوربینی که در دست دارند موضوعی را مطرح کنند که ذهن فرهاد مجیدی را به هم بریزند. سرمربی استقلال تحت تاثیر اتفاقات مختلف در جریان بازی، شاید از نظر ذهنی تمرکز نداشته باشد و حرفی بزند که دشمنان استقلال از آن سوء برداشت می‌کنند. به همین خاطر دور و بری‌های فرهاد مجیدی به شدت باید مراقب صحبت‌های او باشند. باید مراقب کسانی که به او نزدیک می‌شوند باشند.

چطور؟

خیلی از افرادی که به مجیدی نزدیک می‌شوند گرگ‌هایی هستند که به اصطلاح در لباس میش هستند. افرادی که می‌خواهند از کاه کوه بسازند. مجیدی به لحاظ سن مربیگری جوان است و گرچه امروز پخته‌تر از یکی دو سال گذشته صحبت می‌کند اما در این برهه حساس باید بیش از همیشه روی صحبت‌هایش کنترل داشته باشد.

به نظر شما بازی با سپاهان تا چه اندازه برای استقلال مهم است؟

قطعاً اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه سپاهان الان در کورس رقابت است. آنها به لحاظ هماهنگی در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان در شرایط خوبی هستند ولی استقلال مسابقه ای برگزار نمی‌کند. قطعاً کادر فنی باید برای این موضوع برنامه ای را تدارک ببینند که استقلال هم در جریان بازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *