بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت تمام قد کونته از کین پس از ناکامی در جام جهانی

آنتونیو کونته : کابوس پنالتی از دست رفته با هری کین نخواهد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ | ۹:۵۹
آنتونیو کونته

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، معتقد است که پنالتی از دست رفته هری کین برابر فرانسه قرار نیست به کابوس این بازیکن تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، معتقد است که پنالتی از دست رفته هری کین برابر فرانسه قرار نیست به کابوس این بازیکن تبدیل شود.

به گزارش پارس فوتبال، تاتنهام امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف برنتفورد برود تا این مسابقات رسما بار دیگر آغاز شود.

هری کین در حالی قرار است بار دیگر به ترکیب تاتنهام برگردد که پنالتی از دست رفته این بازیکن برابر تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 در دقایق پایانی باعث شد که انگلیس فرصتش برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را از دست بدهد.

آنتونیو کونته که پیش از این در زمان از دست رفتن پنالتی معروف روبرتو باجو در فینال جام جهانی که منجر به قهرمانی برزیل در این مسابقات شد در تیم ملی ایتالیا حضور داشت حالا شرایط مشابه کین را توصیف کرده است.

او در این باره به خبرنگاران گفت:

آن پنالتی جام جهانی 1994 باورنکردنی بود. ما درباره بازیکنی صحبت می‌کنیم که متخصص ضربات پنالتی بود. من به یاد دارم که او چطور با این شرایط پیش رفت و کنار آمد.

باجو پیش از این تایید کرده بود که این پنالتی از دست رفته به کابوس همیشگی او و زخمی تبدیل شد که هرگز التیام نرفت اما کونته معتقد است که اتفاق مشابهی برای کین رخ نخواهد داد.

این مربی ایتالیایی اظهار داشت:

این مثال متفاوتی است. بازیکنان بزرگ مسئولیت بزرگ را می‌پذیرند و گاهی ممکن است شرایط خوب پیش نرود. من دیده‌ام که بازیکنانی چون باجو، الساندرو دل پیرو و هری پنالتی خراب کرده‌اند. هری بازیکن قدرتمندی است. او بازیکن مهمی برای ماست و قرار است با گلزنی بیشتر این خاطره را به دست فراموشی بسپارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *