بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تند لواندوفسکی به محرومیت 3 جلسه ای در لالیگا

رابرت لواندوفسکی : بین من و داور هیچ اتفاقی نیفتاد. او فقط به من دو کارت زرد نشان داد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳
رابرت لواندوفسکی

بعد از قطعی شدن محرومیت سه جلسه‌ای رابرت لواندوفسکی او در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپورت به این موضوع اشاره کرد و گفت چنین مجازاتی برایش واقعا دردناک است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از قطعی شدن محرومیت سه جلسه‌ای رابرت لواندوفسکی او در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپورت به این موضوع اشاره کرد و گفت چنین مجازاتی برایش واقعا دردناک است.

به گزارش پارس فوتبال، چند ساعت پیش بود که محرومیت رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، به مدت سه مسابقه تایید شد. او به این ترتیب سه بازی اول بارسا در شروع دوباره لالیگا را از دست خواهد داد.

به این ترتیب او در دربی کاتالونیا که روز 31 دسامبر مقابل اسپانیول برگزار می‌شود حضور نخواهد داشت. لواندوفسکی دو بازی بعدی بارسا مقابل اتلتیکو مادرید در روز 12 ژانویه و مقابل ختافه در روز 22 ژانویه را هم از دست خواهد داد. یعنی ستاره لهستانی عملا یک ماه اول بعد از جام جهانی را از دست می‌دهد.

اما علت این محرومیت چیست؟ از این سه جلسه یک جلسه بابت اخراج ستاره لهستانی در بازی برابر اوساسونا بود و دو جلسه دیگر بابت حرکت اعتراض‌آمیزی بود که او برای بیان نارضایتی‌اش از تصمیمات داور نشان داد، وقتی که با پشت انگشت اشاره دست راست خود بینی‌اش را لمس کرد. این رفتار او به منزله تحقیر داور تلقی شد و اگرچه خود بازیکن مدعی شده که مخاطبش سرمربی تیم ژاوی هرناندز بود اما برای او مجازاتی سنگین به همراه داشت.

لواندوفسکی بعد از اعلام رسمی این مجازات در مقابل دوربین خبرنگار روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، نشست و در این باره صحبت کرد. ستاره بارسا گفت:

بین من و داور هیچ اتفاقی نیفتاد. او فقط به من دو کارت زرد نشان داد. همین. یعنی محرومیت سه جلسه‌ای من هیچ ربطی به داور نداشت. حرکتی که من کردم بین من و مربی خودم بود و ما فقط معنایش را می‌فهمیدیم. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم.

یکی دو هفته قبل که با ژاوی صحبت می‌کردم او به من گفت باید حواست باشد که داور به تو کارت زرد نشان ندهد. حرکتی که کردم مخاطبش ژاوی بود و می‌خواستم به او بگویم به هر حال شرایط طوری است که نمی‌شود کارت نگرفت. بله این ماجرایی بود بین ژاوی و من.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *