بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران استقلال در آستانه بازگشت + جزئیات

الهیار صیادمنش در آستانه بازگشت به تمرینات هال سیتی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۰
الهیار صیادمنش در آستانه بازگشت به تمرینات هال سیتی قرار دارد

الهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله ایرانی تیم فوتبال هال سیتی بعد از ۴ ماه دوری و مصدومیت از ناحیه همسترینگ آماده بازگشت و بازی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله ایرانی تیم فوتبال هال سیتی بیش از ۴ ماه پیش و در بازی مقابل برنلی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و این آسیب دیدگی باعث دوری بلندمدت این مهاجم از میادین شد. با این حال، اکنون صیادمنش آماده بازگشت و بازی است.

هال‌دیلی از پایان مصدومیت الهیار صیادمنش خبر داده و می‌نویسد:

یکی از اسلحه‌های تهاجمی هال‌سیتی آماده بازگشت به میادین است.

صیادمنش به تمرینات گروهی تیمش برگشته و به نظر می‌رسد مشکل آسیب‌دیدگی‌اش کاملاً برطرف شده است. او حالا این فرصت را دارد که در دیدار عصر دوشنبه (فردا) تیمش برابر بلکپول در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود و این خبر بسیار خوبی برای این تیم است که در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل یکی از نفرات کلیدی خود را دوباره در ترکیب خود خواهد داشت.

او آخرین بار در جریان دیدار تیمش برابر برنلی که با تساوی یک – یک به پایان رسید در زمین حضور داشت و در نیمه دوم آن بازی که در ماه آگوست برگزار شد به‌دلیل مصدومیت تعویض شد. صیادمنش پس از دوران نقاهت نسبتا طولانی آماده بازگشت به میادین است، اما بعید است در بازی فردا در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد و لیام روسنیور روی او ریسک نخواهد کرد.

سرمربی هال سیتی با ابراز خوشحالی از شرایط صیادمنش گفت:

آلی (اللهیار) بازگشته است که برای من فوق العاده است. بعد از اینکه دیمی (دیمیتریوس پلکاس) از لیست خارج شد، صیادمنش می تواند بخشی از تیم باشد. این امتیاز بزرگی است و من واقعاً مشتاقانه منتظر همکاری با آلی هستم.

وی ادامه داد:

آلی در دسترس است. من به تمام گزینه های تهاجمی که در حال حاضر می توانم داشته باشم نیاز دارم، زیرا ما در آن منطقه یک مقدار بازیکم کم داریم. بنجی (بنجامین تته) به تمرینات بازگشته است، اما او تا چند هفته دیگر نمی تواند بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *