بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت صیادمنش به میادین، پس از چهار ماه

لیام روسنیور : اللهیار صیادمنش بازگشته است که برای من فوق العاده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش با سپری کردن دوران مصدومیت خود، حالا می تواند برای هال سیتی به میدان برود. این خبری است که سرمربی تیم داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اللهیار صیادمنش با سپری کردن دوران مصدومیت خود، حالا می تواند برای هال سیتی به میدان برود.

به گزارش پارس فوتبال، اللهیار صیادمنش را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان چند وقت اخیر فوتبال ایران قلمداد کرد. ستاره جوانی که توانست در هال سیتی و در پست های مختلف، نظر مثبت کادرفنی و هواداران را به دست بیاورد و حتی یکی از گزینه های اصلی حضور در جام جهانی نیز بود، ولی به دلیل آسیب دیدگی در دیدار برابر برنلی، چند ماهی را خانه نشین شد.

حالا و در شرایطی که هال سیتی خود را برای برگزاری دیدار هفته بیست و چهارم چمپیونشیپ در برابر بلکپول آماده می کند، خبر رسیده که مهاجم جوان و ایرانی این تیم، مشکلی برای همراهی ببرها در این بازی ندارد.

روز گذشته بود که «لیام روسنیور» سرمربی تیم هال سیتی در آستانه این مسابقه تایید کرد که صیادمنش برای دیدار روز دوشنبه در دسترس خواهد بود و او مصدومیت از ناحیه همسترینگ را پشت سر گذاشته است.

سرمربی هال سیتی با ابراز خوشحالی از شرایط صیادمنش گفت:

آلی (اللهیار) بازگشته است که برای من فوق العاده است. بعد از اینکه دیمی (دیمیتریوس پلکاس) از لیست خارج شد، صیادمنش می‌تواند بخشی از تیم باشد. این امتیاز بزرگی است و من واقعاً مشتاقانه منتظر همکاری با آلی هستم.

وی ادامه داد:

آلی در دسترس است. من به تمام گزینه‌های تهاجمی که در حال حاضر می‌توانم داشته باشم نیاز دارم، زیرا ما در آن منطقه یک مقدار بازیکن کم داریم. «بنجی» (بنجامین تته) به تمرینات بازگشته است، اما او تا چند هفته دیگر نمی‌تواند بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *