بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک احتمال عجیب ؛ ممکن است دیدار مصر و سنگال تکرار شود

احتمال دستور تکرار دیدار مصر و سنگال توسط کمیته انضباطی فیفا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
کمیته انضباطی فیفا

کمیته انضباطی فیفا با تشکیل کمیته ای در حال رسیدگی به پرونده شکایت مصر از سنگال شده است و ممکن است دیدار این دو تیم تکرار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمیته انضباطی فیفا با تشکیل کمیته ای در حال رسیدگی به پرونده شکایت مصر از سنگال شده است.

به گزارش پارس فوتبال، کمیته انضباطی فیفا تصمیم گرفت یک کمیته سه جانبه برای بررسی شکایت ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال مصر جهت درخواست تکرار بازی بین تیم ملی این کشور و همتای سنگالی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تشکیل دهد.

به گزارش رسانه های مصری، کار کمیته جدید از روز یکشنبه 17 آوریل آغاز شد. قرار است کمیته انضباطی حداکثر تا پنجشنبه آینده تصمیم نهایی خود را در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال مصر صادر کند.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از ناظر بازی مصر و سنگال که روز سه شنبه 29 مارس 2022 در داکار برگزار شد، خواسته بود گزارش تصویری ضبط شده توسط نیروهای امنیتی همراه با کاروان تیم ملی مصر از هتل محل اقامت تا استادیوم برگزاری مسابقه و بازگشت دوباره به هتل را ارائه دهد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال مصر، فیفا فیلم‌های جدیدی از لحظات حمله برخی هواداران سنگالی به محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر و لیورپول ارائه کرده است و در مواردی نیز در برخی ویدئوها حمله به کاروان مصری‌ها را نشان می دهد.

برخی گزارش‌های مطبوعاتی تأیید کرده بودند که اگر فیفا قبلاً متوجه شده بود که در مأموریت تیم مصر هنگام رفتن به ورزشگاه تخلفاتی صورت گرفته است، در این صورت ممکن است تصمیم به تکرار مجدد بازی بگیرد.

مصری ها اعتقاد دارند که هواداران سنگالی مانع از عبور و مرور راحت کاروان مصر در مسیر رسیدن به ورزشگاه شدند که این مسئله منجر به ناتوانی این تیم در انجام تمرینات گرم کردن قبل از بازی شده، ضمن اینکه سنگالی ها به سوی محمد الشناوی سنگربان تیم ملی این کشور بطری آب پرتاب کرده اند.

از دیگر تخلفات هواداران تیم ملی سنگال می توان به حمله به خبرنگاران مصری و تخریب دوربین های آنها و در نهایت استفاده هواداران از لیزر در هنگام نواختن ضربات پنالتی که منجر به عدم تمرکز بازیکنان مصر و از دست رفتن این ضربات شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *