بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به ساپینتو + جزئیات

عبدالعلی چنگیز : خط دفاع و دروازه بان استقلال اشتباهات زیادی داشتند و این ضعف باید پوشش داده بشود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال گفت : پرسپولیس دو بار و با دو ضربه ایستگاهی به گل دست پیدا کرد و این نشان می‌دهد که خط دفاع و دروازه بان استقلال اشتباهات زیادی داشتند که در یک دیدار و به یک شکل دو بار دروازه شأن باز شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی سرخابی‌ها در دربی نود و نهم گفت:

بازی خوب و پر صحنه‌هایی را از دو تیم استقلال و پرسپولیس شاهد بودیم. هر دو تیم بعد از مدتها دوری از لیگ، نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادند. اگرچه کسی انتظار چنین بازی‌ای نداشت به این علت که نزدیک به ۴۰ روز در مسابقات قرار نداشتند اما هر دو تیم خوب بازی کردند و گل زدند و در پایان هم امتیازات را تقسیم کردند.

وی در مورد عملکرد تیم استقلال در این دیدار خاطرنشان کرد:

آبی‌ها شروع خوبی نداشتند. در ۲۰ دقیقه ابتدایی ناهماهنگ و سردرگم بودند و پرسپولیس از این فرصت استفاده کرد و با یک ضربه ایستگاهی که با اشتباه خط دفاع و دروازه بان استقلال همراه بود، به گل دست پیدا کرد. بعد از گل پرسپولیس، آبی‌ها به خودشان آمدند و نبض بازی را در دست گرفتند و توانستند گل قدیمی را به حریف قدیمی خود بزنند.

چنگیز ادامه داد:

با شروع نیمه دوم این استقلال بود که بهتر از پرسپولیس بازی کرد. به گل هم دست پیدا کرد اما به یک باره تغییراتی در ترکیب به وجود آمد که به اعتقاد من به ضرر استقلال تمام شد. بیرون کشیدن روزبه چشمی که نمایش خوبی از خود به جای گذاشته و حتی دروازه پرسپولیس را هم باز کرده بود، برای همه عجیب بود و درست استقلال از همین اتفاق در دقایق پایانی بازی ضربه خورد و نتوانست این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

کارشناس فوتبال در مورد پرسپولیس تصریح کرد:

این تیم با یک شوک بزرگ روبرو شد. جدایی یکی از مهاجمان و مصدومیت مهاجم دیگر باعث شد تا کار برای گل محمدی سخت شود اما او از تجربه اش استفاده کرد و توانست شکست را در دقایق پایانی با مساوی جابجا کند و در مجموع فکر می‌کنم هر دو تیم از نتیجه به دست آمده، راضی بودند اگرچه هر دو سرمربی مدعی این بودند که باید برنده این بازی می‌شدند.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاع و گلر استقلال تأکید کرد:

پرسپولیس دو بار و با دو ضربه ایستگاهی به گل دست پیدا کرد و این نشان می‌دهد که خط دفاع و دروازه بان استقلال اشتباهات زیادی داشتند که در یک دیدار و به یک شکل دو بار دروازه شأن باز شده است. سرمربی آبی پوشان باید با وجود دیگر مدافعان قد بلندی که وجود دارد، این ضعف را پوشش دهد تا دیگر حریفان استقلال در ادامه لیگ از این حربه برای پیروزی استفاده نکنند.

چنگیز درباره دیدار هفته سیزدهم استقلال برابر نفت آبادان گفت:

نفتی‌ها با تغییراتی که در کادر فنی خود صورت داده‌اند، شوک مثبتی به تیم شأن وارد شد و توانستند نساجی قائم شهر را در شهر خودشان شکست دهند. حالا آنها به دنبال این هستند که استقلال را در آبادان شکست دهند و این تیم می‌تواند با تغییراتی که در کادر فنی اش صورت گرفته، برای استقلال درد سر ساز شود. ساپینتو هم باید بداند اگر این دیدار را با پیروزی به پایان نرساند، فاصله اش با صدر جدول بیشتر خواهد شد. بنابراین باید با یک آنالیز قوی از حریف و استفاده از بازیکنان آماده در این دیدار به میدان برود تا بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی در پایان و با انتقاد از نبود تماشاگران در دیدارهای لیگ، خاطرنشان کرد:

متأسفانه همانند دوران کرونا، دوباره شاهد غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها هستیم. دربی با اینکه چهار گل داشت اما بدون تماشاگر جذابیتی نداشت و امیدوارم شرایطی فراهم شود که از این هفته، هواداران بتوانند به ورزشگاه آمده و تیم محبوبشان را مورد حمایت قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *