بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فریاد های گل محمدی بر سر ستاره تیمش

اعتراض شدید یحیی گل محمدی به سعید صادقی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۱

سعید صادقی ، ستاره پرسپولیس با وجود نمایش خوب در دربی، در ارسال پاس های آخر بی دقت بود تا باعث اعتراض یحیی گل محمدی بشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دربی بزرگ پایتخت با وجود اینکه بدون تماشاگر بود و آن شور و هیجان همیشه را نداشت، یک بازی پرگل از آب در آمد و بینندگان تلویزیونی از دیدن یک بازی زیبا لذت بردند. پرسپولیس بازی را بسیار عالی شروع کرد و در همان ۲۰ دقیقه اول به گل رسید.

شاگردان گل محمدی حتی می توانستند اختلاف را بیشتر کنند ولی موفق به انجام این کار نشدند و کامبک خوردند. در دقایق پایانی هم فشار پرسپولیس بیشتر شد و توانستند گل مساوی را بزنند تا این بازی حساس با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان برسد. یکی از خوب های پرسپولیس در این بازی سعید صادقی بود. بازیکنی که در تابستان به پرسپولیس پیوست و به او لقب بمب نقل و انتقالات داده بودند.

سعید صادقی که در دربی در پست هافبک راست به میدان رفته بود، بارها با حرکات تکنیکی خود جعفر سلمانی را اذیت کرد. با این حال صادقی در دادن پاس های نهایی خوب کار نکرد، وگرنه می توانست در اولین دربی خود، اولین پاس گلش را هم به ثبت برساند. بعد از گل اول پرسپولیس شاگردان یحیی فشار خود را برای زدن گل دوم ادامه دادند.

در یک صحنه صادقی بعد از عبور از مدافعان استقلال وارد محوطه جریمه شد و درحالی که می توانست با یک پاس کات بک مهدی ترابی را در موقعیت عالی گلزنی قرار دهد، ضربه آرامی به توپ زد و مدافع استقلال توپ را برگشت داد. این موضوع باعث عصبانیت شدید یحیی گل محمدی شد و همان لحظه با فریادی بلند بر سر صادقی به او گفت :

این چه پاسی است که دادی؟

گل محمدی درحالی از دست شاگردش بسیار عصبانی شد که اگر تیمش بعد از گل اول ، گل دوم را هم به ثمر می رساند، شانس زیادی برای پیروزی در دربی داشت و کار استقلال هم برای بازگشت به بازی بسیار سخت می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *