بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره پرسپولیس به مدیران سرخ ها + جزئیات

غلامرضا فتح‌آبادی : درباره یورگن لوکادیا باید شفاف‌ سازی شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۷
غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی صحبت کرد

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت پرسپولیس گفت : رضا درویش خیلی می‌تواند درباره رفتن ناگهانی یورگن لوکادیا صحبت کند. به هر حال و به نظر من صد درصد در این ماجرا باشگاه مقصر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی 2 – 2 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی 99 اظهار داشت:

ایرادی که به دربی وارد است برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر بود. درست است پرسپولیس مشکلاتی داشت ولی به هر حال این مشکلات باعث شد یک مقدار گل‌محمدی دست به عصا حرکت کند. با توجه به غیبت دیاباته و لوکادیا، سرمربی پرسپولیس مجبور بود از نفراتی استفاده کند که مانع از شکست تیم شوند. تیم گل‌محمدی طوری بازی کرد که حداقل یک امتیاز بگیرد.

وی افزود:

گل‌محمدی مربی خوب و پخته‌ای است و می‌تواند تاکتیک‌های مختلفی به کار بگیرد. مثلاً وقتی سرزن ندارد، شوت‌های از راه دور و ناگهانی و گرفتن ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین روی زمین، می‌تواند مؤثر باشد. دیدیم که وقتی ضربه ایستگاهی گرفته شد از گولسیانی به خوبی استفاده کردند و پرسپولیس به گل هم رسید که این تاکتیک خوبی بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد:

از طرف دیگر استقلال با نفرات کاملش آمده بود که پرسپولیس را شکست بدهد، ولی تیم گل‌محمدی حتی می‌توانست پیروز بازی باشد. به خاطر اینکه استقلال به دنبال بُرد بود و پرسپولیس می‌توانست از ضدحملات استفاده کند.

کشورش بازگشت و این موضوع کار پرسپولیس را سخت کرد، گفت:

شاید برنامه‌هایی بوده که لوکادیا از ایران خارج شده است. ما دقیقاً نمی‌دانیم ماجرا چیست. به نظرم باشگاه پرسپولیس در این مورد خوب شفاف‌سازی نکرده است. مردم باید بدانند چه اتفاقی افتاد که 24 ساعت قبل از دربی به یکباره این بازیکن از کشور خارج شد. درویش خیلی می‌تواند در این مورد صحبت کند. به هر حال و به نظر من صد درصد در این ماجرا باشگاه مقصر است.

وی در پایان با اشاره به کیفیت مسابقات جام جهانی 2022 قطر توضیح داد:

ما در جام جهانی دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد و از فینالش صد سال دیگر هم مردم یاد خواهند کرد. الان فدراسیون می‌تواند برای دانش‌افزایی مربیان داخلی، آنها را به خارج از کشور اعزام کند یا اینکه مربیان خوب بیایند و در ایران کلاس برگزار کنند. اگر این کار انجام نشود در حق مربیان داخلی ظلم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *