بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای شاه ماهی جذاب هواداران آبی ها

مهدی پاشازاده : ارسلان مطهری از همه مهاجمان ما بهتر است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۸
مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره دربی صحبت کرد

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال گفت : از اول فصل گفته بودم ارسلان مطهری از همه مهاجمان ما بهتر است و اتفاقی که در ابتدای فصل برای او به وجود آوردند، واقعاً بد بود. همین که توانست خودش را جمع و جور کند و بجنگد، باید به او آفرین گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره تساوی 2 – 2 تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

قبل از اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنیم، باید بگویم حال و روز فوتبال‌مان خوب نیست. مسائل غیرفوتبالی در این مورد تأثیرگذار بوده و در تیم ملی و حالا رده باشگاهی مشهود است. بدون تماشاگر بودن بازی‌ها یکی از این موارد است. ابتدا اعلام کردند دربی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود و سپس به خاطر آلودگی تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکردند. این اتفاقات اصلاً خوب نیست. رفتن عجیب و غریب فوروارد پرسپولیس هم نشان می‌دهد فوتبال ما شرایط عادی ندارد و اوضاعش خوب نیست.

وی با اشاره به نتیجه‌ای که در دربی رقم خورد، تصریح کرد:

اینکه دربی چهار گل داشت، خوب بود، ولی خیلی روی کار تاکتیکی نبود و بیشتر روی اشتباهات فردی و جاگیری‌ها این چهار گل به ثمر رسید. بازی روی مسائل روحی و روانی می‌چرخید. استقلال می‌توانست روی ضدحملات موفق باشد که نتوانست. وقتی تیمی نتواند از این شرایط استفاده کند، تنبیه می‌شود و این اتفاق برای استقلال افتاد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد:

استقلال می‌توانست خودش را به صدر برساند، ولی هنوز 18 هفته از لیگ باقی مانده است و در این مدت هزار و یک اتفاق می‌افتد. ترکیب استقلال نسبت به هفته‌های اخیر مورد خاصی نداشت و تنها ارسلان مطهری اضافه شده بود. از اول فصل گفته بودم مطهری از همه مهاجمان ما بهتر است. اتفاقی که در ابتدای فصل برای او به وجود آوردند، واقعاً بد بود. همین که توانست خودش را جمع و جور کند و بجنگد، باید به او آفرین گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *