بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فن خال انتقاد از لیونل مسی را رد کرد

فن خال : من اصلا از مسی انتقاد نکردم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲
فن خال : من اصلا از مسی انتقاد نکردم

فن‌خال اعلام کرد که رسانه‌های آرژانتینی صحبت‌هایش در مورد لیونل مسی را بد ترجمه کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فن خال در رقابت‌های جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی هلند را برعهده داشت و تیمش با شکست مقابل آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

فن‌خال بیش از همه از اینکه فیفا متئو لاهوز، داور سرشناس اسپانیایی، را به عنوان داور دیدار تیمش مقابل آرژانتین انتخاب کرد، ناراحت است.
او به خبرنگاران گفت:

“تصمیم فیفا برای انتخاب این داور برای این بازی اشتباه بود. او در تمام زمان بازی با آرژانتینی‌ها اسپانیایی صحبت می‌کرد و توجهی به ما نداشت. تعداد خطاهایی که اعلام شد، ربطی به شدت خشونتی که دو تیم در زمین نشان دادند نبود.”

سرمربی باتجربه هلند همچنین در مورد خوشحالی بحث‌برانگیز مسی که رو به نیمکت هلند انجام شد. گفته می شد ستاره آرژانتینی از صحبت‌های فن خال پیش از بازی ناراحت بود و حتی در پایان بازی هم گفت:

“فن‌خال ادعا می کرد که فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش خواهد گذشت اما چند بازیکن بلند قامت را جلوی زمین گذاشت و شروع کردند به سانتر کردن.”

اما فن‌خال تاکید کرد که از صحبت‌هایش در مورد مسی بد برداشت شده است:

“من اصلا از مسی انتقاد نکردم. من فقط گفتم که در سال 2014 ما توانستیم مسی را از بازی خارج کنیم و کاری کنیم که توپ به او نرسید. اما رسانه‌های آرژانتینی صحبت‌های من را بد ترجمه کردند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *