بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنجال جدید تاج و کی روش صدای مجری صدا و سیما را هم بلند کرد + سند

انتقاد محمد میر مجری شبکه ورزش از بازار گرمی کارلوس کی روش برای تمدید قرارداد با تیم ملی

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۴۰


محمد میر مجری شبکه ورزش با انتقاد از رفتار های کارلوس کی روش ، از فدراسیون فوتبال بابت رها کردن تیم ملی انتقاد کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش و همراهی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به این مربی درخواست رسمی داده است. با این وضعیت این روزها اسم‌های داخلی و خارجی که برای هدایت تیم ملی مطرح می‌شود، تنها گمانه‌زنی رسانه است.

واقعیت همان است که وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت در تیم ملی مطرح کرده است. او در فرودگاه امام خطاب به خبرنگاران گفت: اکنون زمان حمایت از کارلوس کی‌روش و تیم ملی است و چند روز بعد هم مهدی تاج در مصاحبه ای از عملکرد تیم ملی در دوحه تعریف کرد و گفت اگر تیم ملی دچار بدشانسی نمی‌شد، به دور بعدی مسابقات صعود می‌کرد.

همان طور که دسا در مصاحبه‌ای رسمی گفته است فدراسیون فوتبال ژانویه با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد صحبت می‌کند.

او پیش از این هم زمانی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شده بود، فاش کرده بود، به زودی به همراه کارلوس کی‌روش به تهران می‌آیند تا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند.

خبر تازه در این باره این است که مهدی تاج برای تمدید کارلوس کی‌روش نیاز به مصوبه هیئت رئیسه ندارد. اعضای هیئت رئیسه پیش از جام جهانی اعلام کرده بودند، در صورت رضایت از عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد کارلوس کی‌روش برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ تمدید می‌شود و از آنجایی که وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت در تیم ملی عملکرد کارلوس کی‌روش را تایید کرده است، فدراسیون فوتبال می‌تواند این قرارداد را تمدید کند.

دسا، دستیار کارلوس کی‌روش هم امروز در مصاحبه‌ای گفته است:

«آنها (فدراسیون فوتبال) از ما می‌خواهند بمانیم و در این رقابت‌ها شرکت کنیم. در حال حاضر به نوعی توپ در زمین ما است که (به پیشنهاد ایران) بله یا نه بگوییم. پس از جام جهانی، تصمیم‌گیری در این مورد خیلی سخت است. همیشه بعد از این تورنمنت‌ها بهتر است آدم به خانه‌اش برگردد، به استراحت بپردازد و دوباره فکرش را جمع کند.»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *