بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مودریچ بر سر دو راهی بزرگ: تیم ملی یا رئال؟

تردید لوکا مودریچ برای خداحافظی از بازی های ملی و ادامه دادن در رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۲
تردید لوکا مودریچ برای خداحافظی از بازی های ملی و ادامه دادن در رئال مادرید

لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.

به گزارش پارس فوتبال، به نقل از ال‌موندو، لوکا مودریچ گرت بیل نیست. هیچکس او را با بازی گلف به یاد نمی آورد و هرگز رئال را بالاتر از تیم ملی یا برعکس قرار نداده است. در رئال همیشه 100 درصد توانش را گذاشته و در کرواسی نیز تا پای جان برای کشورش تلاش کرده است. لوکا شنبه در دیدار رده بندی جام جهانی باید کرواسی را مقابل مراکش همراهی کند، در حالی که بسیاری منتظر تصمیم نهایی او در مورد ادامه بازی در تیم ملی هستند. هم تیمی های او در تیم ملی معتقدند که تا 2024 برای کرواسی بازی خواهد کرد. او باید به زودی تصمیم نهایی خود را به اطلاع همه برساند چرا که سه ماه دیگر دور مقدماتی یورو 2024 آلمان شروع خواهد شد.

مودریچ 37 ساله پیشنهاد تمدید یک ساله از رئال مادرید نیز در جیب دارد. باشگاه مشتاق ادامه همکاری با او است و خودش نیز گفته است که دوست دارد با پیراهن رئال بازنشسته شود. نقش او در رئال به خصوص پس از جدایی کاسمیرو بیشتر نیز شده است. در جام جهانی او رهبر کرواسی بوده و تیمش را به نیمه نهایی رساند، در حالی که رونالدو با همین سن، کاریکاتوری از خودش بود. مودریچ در رئال به درخشش ادامه می دهد ولی رونالدو را باشگاه های تراز اول نمی خواهند.

مودریچ قبل از شروع جام جهانی گفته بود که اگر کرواسی قهرمان شود، شاید بازنشسته شود ولی تاکید کرد که هنوز تصمیم نهایی در این مورد را نگرفته تا خیال رئالی ها راحت شود. زوران باهتیراجویچ، پزشک کرواسی، بیشتر از همه از این اظهارنظر مودریچ شگفت زده شد چرا که او تاکید دارد که با توجه به شرایط بدنی مودریچ، او به راحتی تا دو سال دیگر می تواند در بالاترین سطح بازی کند.

باشگاه مادریدی نگران ادامه کار لوکا مودریچ در تیم ملی نیست و در مذاکرات تمدید، توجهی به این قضیه ندارد اما طبعا خوشحال می شود اگر مودریچ همچون هم تیمی اش تونی کروس، بازی های ملی را کنار بگذارد. از تیم کرواسی که در جام جهانی 2018 نایب قهرمان شد، 18 بازیکن دیگر در تیم ملی بازی نمی کنند. از هفت بازیکن باقیمانده نیز مودریچ مسن ترین است و با دیگران(لوورن، کوواچیچ، پریشیچ، ویدا، کراماریچ و بروزوویچ) حداقل 4 سال اختلاف سنی دارد.

کرواسی به آرژانتین باخت و نتوانست فینالیست شود ولی کمتر کسی تصور می کرد این تیم به جمع چهار تیم پایانی برسد. در پایان جام، مودریچ نه از سوی رئال و نه از سوی مربی اش در کرواسی یعنی زلاتکو دالیچ، تحت فشار نخواهد بود. همه ستاره را در آرامش خواهند گذاشت تا بهترین تصمیم را بگیرد. مودریچ تا به اینجای جام برابر ژاپن و آرژانتین قبل از پایان 90 دقیقه تعویض شده است. برابر آرژانتین او در حالی از زمین خارج شد که حاضران در ورزشگاه که اغلب هوادار آرژانتین بودند، ایستاده او را تشویق کردند. مودریچ با چشمانی پر از اشک زمین را ترک کرد و در پایان بازی پیروزی آرژانتین را به مسی تبریک گفت. پیراهن او نیز به انزو فرناندز رسید. تصمیم نهایی لوکا هر چه که باشد، بی چون و چرا و با احترام پذیرفته خواهد شد. او این حق را مال خود کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *