بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین کارشناس مطرح به فدراسیون فوتبال ایران

هومن افاضلی کارشناس فوتبال : اولویت در فدراسیون فوتبال ایران اصلاً فوتبال نیست

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۸
هومن افاضلی کارشناس فوتبال ایران درباره تیم ملی صحبت کرد

هومن افاضلی کارشناس فوتبال ایران گفت : این مدیران فوتبال هیچ پلن و نقشه‌ راهی ندارند و اولویت در فدراسیون فوتبال اصلاً فوتبال نیست و دغدغه‌های فوتبال در آخرین مرحله کار قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هومن افاضلی کارشناس فوتبال ایران درباره تکرار اشتباهات مسئولان فدراسیون فوتبال برای آینده فوتبال، اظهار داشت:

پتانسیل ۸۰ میلیون نفری را در فوتبال داریم و همه مردم فوتبال دوست هستند ولی برای این فوتبال هیچ ایده، برنامه، زیرساخت و امکاناتی را آماده نمی‌کنیم. نگرش مثبت و خوبی نسبت به فوتبال وجود دارد، اما پروسه و فرایند تصمیم‌گیری برای آینده نیست.

وی ادامه داد:

مدیریت در فوتبال به گونه‌ای است که بتوانند فاجعه و عوارض به وجود آمده پیرامون فوتبال را کمتر جلوه دهند. این مدیران فوتبال هیچ پلن و نقشه‌ راهی ندارند. اولویت در فدراسیون فوتبال اصلاً فوتبال نیست و دغدغه‌های فوتبال در آخرین مرحله کار قرار دارد.

افاضلی تصریح کرد:

فدراسیونی که راه موفقیت را می‌داند ولی به سمتش حرکت نمی‌کند، مانند این می‌ماند که خودش را به خواب زده است. مدیران حرف هیچ کس را نمی‌شنوند، درحالی که همه چیز واضح و مشخص است و اصلاً جای هیچ بحثی باقی نمی‌ماند، آنها توجهی نمی‌کنند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

از چندین سال قبل مشخص بود که در بخش بازیکن سازی فدراسیون فوتبال بسیار ضعیف کار می‌کند و هم اکنون دیگر بازیکنی نداریم. حاصل کار گلخانه‌ای همین است که دیگر پشتوانه‌ای برای ادامه فوتبال ملی نداریم. همه جای دنیا تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف از باشگاه‌ها بازیکن می‌گیرند، اما در فوتبال ایران، باشگاه‌های از تیم ملی بهره‌برداری می‌کنند. بازیکنان مستعد را از کمپ تیم‌های ملی بیرون می‌کشند و بعد اعلام می‌کنند که در بحث بازیکن‌سازی عملکرد بسیار عالی داشتیم.

افاضلی در پایان خاطرنشان کرد:

از سال‌ها قبل مشخص بود که کار گلخانه‌ای جواب نمی‌دهد و این مشکلات در بحث ملی بسیار بیشتر از این حرف‌هاست. خود مدیران و مسئولان فوتبال از عمق فاجعه خبر دارند و دیگر اهمیتی به فوتبال نمی‌دهند. متأسفانه کارهای فدراسیون فوتبال اصلاً زیرساختی نیست و فقط روساختی است که سعی دارند ظاهر را حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *