بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوئل برای کفش طلا به فینال کشیده شد

رقابت جذاب مسی، امباپه، ژیرو و آلوارز برای کسب کفش طلای جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳
رقابت جذاب مسی، امباپه، ژیرو و آلوارز برای کسب کفش طلای جام جهانی 2022

کیلیان امباپه در دیدار نیمه نهایی موفق به گلزنی نشد تا با تعداد گل برابر به استقبال لیونل مسی در فینال جام جهانی 2022 برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه در دیدار نیمه نهایی موفق به گلزنی نشد تا با تعداد گل برابر به استقبال لیونل مسی در فینال جام جهانی 2022 برود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی فرانسه با دو گل از سد مراکش گذشت تا حریف آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 شود. کیلیان امباپه، بهترین گلزن خروس‌ها که همراه با مسی در صدر جدول گلزنان جام حضور دارد، در این دیدار موفق به گلزنی نشد تا دوئل برای کفش طلا به فینال کشیده شود.

امباپه دور گروهی را با سه گل زده به پایان رساند. او مقابل لهستان در یک هشتم نهایی بریس کرد تا 5 گله شود. مهاجم PSG در یک چهارم نهایی مقابل انگلیس موفق به گلزنی نشد اما صدرنشینی خود در جدول گلزنان را حفظ کرد. امباپه در حالی با وجود گل نزدن مقابل مراکش بازهم در صدر جدول گلزنان باقی ماند که اینک یک شریک کنار خود می بیند.

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین برخلاف امباپه که دو بار در این جام بریس کرده، طی پنج بازی مختلف پنج گل به ثمر رسانده و همراه با او شانس نخست کسب جایزه توپ طلاست؛ لئو در بازی نیمه نهایی یکی از سه گل تیمش را به کرواسی زد تا با رسیدن به امباپه، فینال این دوره را به دوئلی برای آقای گل‌ها نیز تبدیل کند. مسی و امباپه هر دو عضو باشگاه پاری‌سن ژرمن هستند و باید دید کدامیک کفش طلا را به پاریس می برند.

گلزنی در فینال که امباپه تجربه آن را در دوره قبل داشته، می تواند او را به کفش طلا برساند (جایزه ای که در آن دوره کین با شش گل به دست آورد). لیونل مسی که در سال 2014 موفق به گلزنی در فینال نشد (جامی که با قهرمانی آلمان به پایان رسید.) اینک در دومین و احتمالا آخرین فینال خود در این تورنمنت به دنبال گلزنی است تا در شب قهرمانی تاریخی تیمش، جوایز فردی را هم به خود اختصاص دهد. جالب اینجاست که فرانسه و آرژانتین در ترکیب خود بازیکن چهار گله هم دارند. ژیرو (فرانسه) و آلوارز (آرژانتین) نایبان آقای گل‌های احتمالی این جام هستند که هنوز هم شانس کسب کفش طلا را دارند ولی برای تصاحب آن به تنهایی، باید حداقل دو گل در فینال بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *